Frankfurtes autoizstādē Land Rover prezentējuši modeli Discovery SVX, kas ir jaunākais no speciālo modeļu nodaļas (SVO) produktiem līdzās Range Rover Sport SVR un Range Rover SV Autobiography, kam attiecīgi raksturīga augsta veiktspēja uz ceļa ar cietu segumu un augstākais izsmalcinātības līmenis.
Land Rover Frankfurtē prezentē Discovery SVX
Discovery SVX ražošana sāksies 2018. gadā, un tas būs pirmais Land Rover, ko SVO tehniskajā centrā Apvienotajā Karalistē ar rokām būvējuši prasmīgi amatnieki.
Džons Edvardss [John Edwards], Jaguar Land Rover speciālo modeļu nodaļas izpilddirektors, stāsta: «SVO dizaineri ir būtiska Land Rover komandas sastāvdaļa, kas sadarbojas ar mūsu inženieriem, ļaujot vaļu savām alkām pēc piedzīvojumiem un radot vēl vienu patiesi pievilcīgu un daudzpusīgu Land Rover saimes automobili.»
Kopš izlaišanas 2016. gadā piektās paaudzes Discovery, kas veidots uz Land Rover alumīnija arhitektūras, ir ieguvis uzslavas kā pasaules labākais pilnizmēra daudzpusīgais ģimenes apvidus auto. Uz tā bāzes tad arī veidots SVO pirmais SVX automobilis. Citiem vārdiem sakot, jaunais Discovery ir pirmais Land Rover ar SVX emblēmu.
Marks Stentons [Mark Stanton], SVO direktors, stāsta: «Discovery SVX ir radīts, lai atalgotu apvidus braukšanas cienītājus ar nākamo visu segumu iespēju līmeni, neierobežojot komfortu un praktiskumu.»
Discovery SVX tiks piedāvāts ar Jaguar Land Rover 5,0 litru V8 benzīna kompresordzinēju,
kurš tagad attīsta 525 ZS un 625 Nm. Tāpat auto iegūs balstiekārtas modifikācijas, lai uzlabotu vadītāja pārliecinātību, pārvietojoties pa visprasīgākajiem segumiem.
Jaunums Discovery ir SVX hidrauliskā aktīvā rites kontrole (H-ARC). Tā uzlabo riteņu gaitu un nodrošina uzlabotu virsbūves vadību, pilnveidojot ekstrēmu apvidus saķeri un mazinot virsbūves sasvēršanos, un tādējādi nodrošinot vienmērīgu un pārliecinošu braukšanu pa dažādiem ceļiem.
Discovery SVX ir uzlabots uzbraukšanas, nobraukšanas un šķēršļa pārbraukšanas leņķis,
kas iegūts, paaugstinot gan vieglā alumīnija monokoka arhitektūru, gan pneimopiekari, lietojot garākus amortizatorus un uzlabotus šarnīrus, kā arī izmantojot lielākas 815 mm diametra 275/55 R20 Goodyear Wrangler visu segumu riepas uz kaltiem alumīnija diskiem.
Riepas ar augstākām sānu malām uzlabo sniegumu uz mīkstiem segumiem. Kopā ar agresīvāku protektora rakstu tas uzlabo saķeri dubļainos apstākļos. Labākai caurgājībai Discovery SVX ir aprīkots arī ar aktīvo centra un elektronisko aizmugurējā diferenciāļa bloķētāju, kas sadarbojas ar īpaši pielāgotu Terrain Response 2 sistēmu. Auto tāpat ir ieguvis elektronisko vilces kontroli (ETC), dinamisko stabilitātes kontroles sistēmu (DSC), All-Terrain Progress Control sistēmu (ATPC) un maināmas attiecības stūres pastiprinātāju (EPAS). Arī astoņpakāpju automātiskā pārnesumkārba ir pielāgota tieši šim modelim un tās pārslēga ripu nomainījusi slīpa svira.
Lai SVX modeli vizuāli gan salonā, gan eksterjerā nošķirtu no pārējiem Discovery, Land Rover
centušies vilkt paralēles ar automobiļiem, kas savulaik tika izmantoti Camel Trophy un G4 Challenge pasākumos.
Discovery SVX izceļas arī ar ekskluzīvo satinēto Tectonic Grey krāsas apdari, unikālu Lunar un Light Oyster krāsu un materiālu salikumu ar Rush Orange akcentiem salonā un «X» logotipa perforāciju uz SVX zīmola sēdekļiem. Pārmaiņas noslēdz unikālas Narvik Black sānu atveres ar V8 emblēmām, Narvik Black Dynamic režģis, Black jumta reliņi un jumta iekārta ar diviem papildu lukturiem labākam apgaismojumam vājas redzamības apstākļos.