Jūtamu efektu tam, ka ir uzlabojušās attiecības starp abām satiksmes dalībnieku grupām, iespējams, ir devis tas, ka ar katru gadu pieaug motobraucēju skaits, kas arī nozīmē, ka arvien vairāk ir tādu cilvēku, kuri ir iepazinuši abas satiksmes dalībnieku lomas. Patiesībā ikvienam satiksmes dalībniekam būtu veselīgi paplašināt savu perspektīvu un izmēģināt, kā ir būt pie cita braucamā stūres.
Ikdienu, pārvietojoties un esot ceļu satiksmē kā motobraucējs, esmu novērojis, kā tiek praktizēta kopējā nerakstītā ceļu kultūra, un arī kā Latvijas Motoklubu asociācijas vadītājs varu apliecināt, ka mums ir būtiska drošas braukšanas kultūra. Viennozīmīgi pozitīvi vērtēju nerakstīto likumu ievērošanu, kas mūsu gadījumā izvēršas arī par priekšrocību satiksmē - neviens neņem ļaunā, ja motobraucējs vēlas izbraukt starp joslām un šķiet, ka arī autobraucēji savlaicīgāk pamana mūs un palaiž pa tā saukto «motociklistu taciņu». Vēl viens nerakstītais likums, ko motobraucēji ievēro, ir pamāšana viens otram. Varbūt šķiet, ka tas nav nekāds nopietnais likums, bet šī pamāšana mūs vieno, turklāt citām satiksmes dalībnieku grupām nekā tāda nav.
Strauji tuvojoties moto sezonas noslēgumam, lielākā daļa motobraucēju pārsēdīsies pie auto stūres un spēs ļoti labi izprast arī autobraucēju vajadzības. Lai uz ceļa valdītu harmoniskas attiecības starp visiem satiksmes dalībniekiem, mums katram jāapzinās, ka uz ceļa neesam vienīgie. Nereti, lai izprastu katra satiksmes dalībnieka vajadzības, ir nepieciešams pamainīt pieredzes un paškritiski izvērtēt savus braukšanas ieradumus, jo īpaši no neaizsargātākā ceļu satiksmes dalībnieka pozīcijas.