«Amber Beverage Group»: Alkohola nozarē Latvijā ir ļoti intensīva konkurence

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Ieva Lūka/LETA

Latvijā alkohola nozarē ir ļoti intensīva konkurence, tāpēc uzņēmumiem ir jābūt tālredzīgiem, elastīgiem un spējīgiem piemēroties mainīgajam pieprasījumam un tirgus situācijai, aģentūrai LETA atzina alkohola ražotāja un izplatītāja Baltijā «Amber Beverage Group» komercdirektors Aigars Ģērmanis.

«Konkurence alkohola nozarē Latvijā ir ļoti intensīva. Papildu ražotājiem un zināmiem zīmoliem, arī tirdzniecības ķēdes attīsta savus zīmolus,» uzsvēra Ģērmanis.

Pēc viņa teiktā, lai veiksmīgi konkurētu, nozares uzņēmumiem ir jābūt ne tikai tālredzīgiem, bet arī ļoti elastīgiem un spējīgiem piemēroties mainīgajam pieprasījumam un tirgus situācijai, kuru būtiski ietekmē nodokļu politika. Vienlaikus Ģērmanis atzīmēja, ka konkurence ir izdevīga patērētājiem, jo tā nodrošina zemas produkta cenas akciju laikā.

«Amber Beverage Group» komercdirektors arī pastāstīja, ka «Amber Beverage Group» nākamgad plāno turpināt augt, pamatā pateicoties darbībai stratēģiskajos eksporta tirgos, piemēram, Apvienotajā Karalistē, ASV un Vācijā.

«Mūsu desmitgades plānā ir katru gadu apgūt desmit jaunus tirgus, uz ko arī mērķtiecīgi virzāmies. Ir patiess gandarījums, ka mūsu (»Latvijas balzams«) ražotie dzērieni ļoti veiksmīgi konkurē arī vietējā un Baltijas tirgū, neskatoties uz arvien pieaugošo konkurenci ar importētajiem zīmoliem. Tas liecina par patērētāju lojalitāti un arī mūsu spēju ilgtermiņā noturēt kvalitāti,» sacīja Ģērmanis.

Viņš informēja, ka pērn «Amber Beverage Group» produkciju sāka realizēt 19 jaunos tirgos, tostarp virknē tirgu Centrālamerikā. Arī šogad jaunu tirgu apguve turpinās, tostarp sākta produktu tirdzniecība tādās valstīs kā Filipīnas, Japāna un Meksika.

«Amber Beverage Group» izveidots 2014.gada oktobrī, starptautiskajai alkoholisko dzērienu kompānijai «SPI Group» apvienojot Baltijas uzņēmumus, «Latvijas balzamu», dzērienu izplatītājus «SPI Distribution Latvia», «SPI Distribution Estonia» un «Bennet Distributors» Lietuvā, specializēto dzērienu veikalu ķēdi «Latvijas balzams veikali» Latvijā un «Darija» Lietuvā. «Amber Beverage Group» dibinātāja un 100% daļu īpašniece ir Nīderlandē reģistrētā kompānija «S.P.I. Regional Business Unit B.V.». «Latvijas balzama» akcijas kotē biržas «Nasdaq Riga» otrajā sarakstā.

Svarīgākais
Uz augšu