Šodienas redaktors:
Jānis Tereško

Paade Mode komandai pievienojas radošā direktore Santa Pīlēna

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Publicitātes foto

Zīmola dibinātāja un vadītāja Linda Raituma nodevusi Paade Mode radošās direktores atbildību starptautiski atzītās bērnu modes stilistes Santas Pīlēnas rokās, kuras darbu, atbildot par izstrādājumu dizainu, papildinās arī dizainere Edīte Ķirse. Santas Pīlēnas vadībā tiks izstrādāta Paade Mode 2018./2019. gada rudens - ziemas (FW18) kolekcija, kas 2018.gada sākumā tiks prezentēta Pitti Florences, kā arī Playtime Paris izstādēs.

Dibināts 2010.gadā un joprojām esot ģimenes vadīts uzņēmums, Paade Mode izaudzis par vienu no vadošajiem Ziemeļeiropas bērnu slow-fashion zīmoliem, kurš pārstāvēts vairāk nekā 50 tirdzniecības vietās 20 pasaules valstīs. Paade Mode iekarojis ne tikai Eiropas tirgus, bet arī Dienvidkorejas, Amerikas, Krievijas un citus. Līdz ar Paade Mode darbības 16.sezonu uzņēmuma ambīcija ir transformēt tā struktūru, lai atbildētu nemainīgi augošam pieprasījumam un izaugsmes potenciālam. 2018.gada pavasara/vasaras (SS18) sezona ir viena no veiksmīgākajām, nodrošinot Paade Mode izstrādājumiem vietu pasaules vadošo tirgotāju veikalu piedāvājumā visā pasaulē – Francijas Galleries Lafayette, Itālijas Luisa Via Roma, Harvey Nichols un Krievijas Kangoroo veikalu tīkls ir tikai daži no tiem.

Šādi panākumi pieprasa ne tikai jaunu profesionāļu piesaistīšanu uzņēmumam, bet arī radošā izrāviena kvalitatīvu turpinājumu un, protams, arī ražošanas attīstību, veicinot zīmola plašāku pieejamību. Tāpēc viens no pirmajiem soļiem šajā virzienā ir nodot zīmola radošās direktores pienākumus Santas Pīlēnas (pazīstamas arī kā Kidsgazette) rokās, kura ar Paade Mode vairāku sezonu garumā sadarbojusies kā konsultante un stiliste.

«Pēdējie gadi Paade Modei aizvadīti straujas izaugsmes zīmē. Katra nākamā kolekcija ir pārspējusi iepriekšējo gan mākslinieciskās kvalitātes, gan pārdošanas apjomu ziņā. Šāds ritms ikvienam zīmolam ir liels izaicinājums kā dizaina, tā ražošanas un arī ilgtspējas ziņā. Santas debija radošās direktores lomā būs dabisks viņas personības paplašinājums – viņa bijusi kopā ar Paade Mode komandu jau no zīmola pirmsākumiem un labi pārzina modes industrijas nianses. To papildina viņas stila un kultūras izjūta, kas labi saskan arī ar Paade Mode zīmola vērtībām. Redzam, ka ieguvēji no šīs sadarbības būs visi,» uzsver zīmola dibinātāja Linda Raituma.

«Jūtos pagodināta kļūt par daļu no strauji augoša bērnu modes zīmola, un jau šobrīd man attiecībā uz Paade Mode ir lieli plāni. Mana pieeja ir palikt uzticīgai Lindas Raitumas redzējumam par zīmola vērtībām – augstvērtīgu kvalitāti, izsmalcinātu stilu un cieņu pret bērna personību, kas svarīgāka par modes untumiem, bet vēlos tajā pievienot vēl vairāk «ielu modes» stila. Pati to izprotu kā tā dēvēto nepiespiesto luksusu – lai tas ir apģērbs, kurā bērns var doties uz skolu vai dārziņu, bet pēc tam, piemēram, ātri nomainot topu, var jau doties uz svinīgām vakariņām vai viesībām. Šodien atslēga slēpjas augstās un ielu modes detaļu apvienojumā. Domāju, ka Paade Mode ir kā spogulis bērnu iztēlei un sapņiem, kur nekas nav neiespējams. Esmu arī ļoti gandarīta, ka darbošos komandā ar Edīti Ķirsi kā dizaineri, augsti novērtējot viņas krāsu un piegriezuma konstrukciju izjūtu,» uzsver Santa Pīlēna.

Paade Mode dibināts 2011.gadā, starptautiski atpazīstams un godalgots bērnu modes zīmols, kas lepojas ar skaitliski nelielu, radošu komandu. 2017.gadā zīmols turpinājis mērķtiecīgu izaugsmi tādos tirgos kā ASV, Lielbritānija, Vācija, Francija, Itālija, Beļģija, Nīderlande, Austrālija, Dienvidkoreja, Honkonga, Japāna, Krievija, Saūda Arābija, Izraēla.Paade Mode apgrozījums 2016.gadā sasniedzis teju 300 tūkstošus eiro, kas ir par 95% vairāk nekā iepriekšējā gadā. Zīmols eksportē vairāk nekā 98% produkcijas.

Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu