Specializēto dzērienu veikalu ķēdes «Latvijas balzams veikali» «premium» koncepta veikalos Jūrmalā un Vecrīgā apgrozījums šovasar ir pieaudzis par 15% salīdzinājumā ar pagājušā gada vasaru, informēja kompānijā.
«Latvijas balzams veikali» Jūrmalā un Vecrīgā apgrozījums šovasar audzis par 15%
«Latvijas balzams veikali» tīkla mārketinga vadītāja Laura Sarkanābola sacīja, ka apgrozījuma pieaugums ir saistīts ar biežāku tūristu ienākšanu Vecrīgas un Jūrmalas veikalos, kā arī dārgākiem pirkumiem, kas ietekmējis vidējā pirkuma groza pieaugumu un apgrozījumu. «Lai arī primārais pirkums «Latvijas balzams» «premium» veikalos ir alkoholiskie dzērieni, tūristi labprāt iegādājas arī «pirmās nepieciešamības» preces, vasarā - ūdeni, saldējumu - kā arī dažādus suvenīrus, kurus aizvest mājiniekiem,» sacīja Sarkanābola.
«Latvijas balzams veikalu» specializēto tīklu patlaban veido 48 veikali, no kuriem četri ir «premium» koncepta veikali Rīgā un Jūrmalā. Tajos iespējams iegādāties visus AS «Latvijas balzams» ražotos dzērienus, kā arī plašu importēto alkoholisko dzērienu klāstu un citus produktus.
Kā ziņots, «Latvijas balzams veikalu» īpašniece ir SIA «Bravo». Saskaņā ar «Firmas.lv» informāciju uzņēmuma apgrozījums 2016.gadā bija 10,069 miljoni eiro, bet zaudējumi - 103 308 eiro.
«Latvijas balzams veikali» kopš 2014.gada oktobra iekļauti holdinga kompānijā «Amber Beverage Group», kas tika izveidota, starptautiskajai alkoholisko dzērienu kompānijai «SPI Group» apvienojot Baltijas uzņēmumus - «Latvijas balzamu», dzērienu izplatītājus «SPI Distribution Latvia», «SPI Distribution Estonia», «Bennet Distributors» un «Darija» Lietuvā.