Neizpratni par situāciju pauž Rīgā tikko ielidojušie pasažieri. «Mēs gaidām jau 15 minūtes. Kad bijām te iepriekš, taksi varēja uzreiz dabūt, līdz ko iznācām ārā no termināla. Tagad situācija ir ļoti slikta. Nolēmām izsaukt auto no «Taxify»,» saka tūrists no Norvēģijas Ēriks. Neizpratnē ir arī tūrists no Lielbritānijas Adams: «It kā lidosta, bet šķiet neparasti, ka te nav neviena taksometra. Ceram, ka būs.»
Vilšanos par jauno situāciju ir paudusi arī Ārvalstu investoru padome Latvijā. To, pirmkārt, satrauc, ka pie lidostas tagad varēšot nokļūt arī negodīgie taksisti, kas no klientiem par braucienu līdz centram prasīs nesamērīgi augstu maksu. «Uzliktas nesamērīgas cenas par braucienu no lidostas uz centru, uz jebkuru vietu un netiek izsniegti čeki par darījumu, netiek brīdināti, par kādu summu tiek pārvadāti. Būtībā kropļo biznesa vidi,» saka Latvijas Ārvalstu investoru padomes izpilddirektore Marta Jaksona. Otrkārt, investoru padome satraucas, ka ārvalstu uzņēmējiem var rasties ļoti slikts iespaids par Latviju, ja tagad pat pie lidostas sāksies «takšu kari» ar vardarbību, kā tas ik pa laikam gadoties, piemēram, Vecrīgā.