Opel Insignia flagmanis saņem dīzeļdzinēju ar 210 ZS

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Opel

Visas Opel Insignia modifikācijas, tai skaitā Country Tourer turpmāk kā top dīzeļdzinēju saņems jaunu 2 litru biturbo motoru ar 210 ZS.

Pateicoties sekvenciālajai divpakāpju turbopūtes sistēmai, jaunais 2.0 litru dīzeļdzinējs attīsta 210 ZS pie 4000 apgr./min un 480 Nm jau pie 1500 apgr./min. Ar to apgādāts Grand Sport 2.0 BiTurbo pilsētā patērēs 8,7 l/100 km, ārpus pilsētas 5,7 l/100 km un kombinētajā režīmā 6,9 l/100 km, taču līdz 100 km/h spēs paātrināties 7,9 sekundēs. Šāda modeļa maksimālais ātrums būs 233 km/h.

Raksta foto
Foto: Opel

Lai vilkmi maksimāli efektīvi pārvērstu kustībā, Insignia ar BiTurbo dīzeļdzinēju vienmēr būs astoņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba un pilnpiedziņa ar griezes momenta sadali.

Opel piebilst, ka jaunizstrādātais četrcilindru BiTurbo ir pirmais kompānijas dzinējs, kas jau atbilst Euro 6.2 emisiju standartu stingrajām prasībām (tās obligāti attiecas uz visiem reģistrētajiem auto, sākot ar 2018. gada rudeni). Turklāt papildus ar likumu pieprasītajiem NEDC datiem Opel arī nosaka vērtības saskaņā ar Vispasaules saskaņoto vieglo transportlīdzekļu testa procedūru (WLTP), kas oficiāli ir jāpieņem no šā gada rudens. Atbilstoši WLTP Insignia Grand Sport 2.0 BiTurbo degvielas patēriņa diapazons ir no 12,2 - 6,2l/100 km, bet kombinētajā režīmā tas svārstās no 8,0 līdz 7,5 l/100 km. Ražotājs norāda, ka tās ir daudz reālākas nekā līdz šim oficiāli piemērotās NEDC vērtības.

Tāpat kā pašreizējais 170 ZS 2,0 litru dzinējs ar vienu turbīnu, arī jaunais dīzeļdzinējs ir aprīkots ar efektīvo selektīvās katalītiskās reducēšanas (SCR) izplūdes gāzu pēcapstrādes tehnoloģiju ar AdBlue piedevu. Tā ievērojami samazina slāpekļa oksīdu (NOx) daudzumu izplūdes gāzēs. Urīnvielas šķīdums, kas satur amonjaku (NH3), SCR katalītiskajā neitralizatorā reaģē ar slāpekļa oksīdiem un rada nekaitīgu slāpekļa un ūdens tvaiku. Dīzeļdegvielas daļiņu filtrs (DPF), kas atrodas motora tiešā tuvumā, pēc aukstās piedarbināšanas uzsilst pēc iespējas ātrāk un paliek pietiekami karsts, lai droši filtrētu kvēpu daļiņas un atjaunotu sevi pat pie zemām izplūdes temperatūrām (lēna braukšana).

Opel Insignia Grand Sport sedanam pieejamie dīzeļdzinēji

DzinējiJaudaGriezes momentsPilsētāĀrpus pilsētasKombinētajā režīmāKombinētajā režīmā
1.6 Diesel110 ZS300 Nm4,9 l3,8 l4,2 l110 g / km
1.6 Diesel
ECOTEC
110 ZS300 Nm4,6 l3,6 l4,0 l105 g / km
1.6 Diesel136 ZS320 Nm5,2 l4,0 l4,5 l118 g / km
2.0 Diesel170 ZS400 Nm6,7 l4,3 l5,2 l136 g / km
2.0 BiTurbo210 ZS480 Nm8,7 l5,7 l6,9 l183 g / km
Raksta foto
Foto: Opel
Uz augšu