Šodienas redaktors:
Jānis Tereško

Harley-Davidson paziņo par jauno Big Twin Custom revolūciju (1)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Harley-Davidson

Lielākais Harley-Davidson jauno produktu izstrādes projekts par godu kompānijas 115. gadadienai laiž klajā pilnīgi jaunus Fat Boy, Heritage Classic, Low Rider, Softail Slim, Deluxe, Breakout, Fat Bob un Street Bob modeļu motociklus.

  • Astoņi jauni Softail custom motociklu modeļi sagatavoti 2018.gadam.
  • Visi motocikli ir aprīkoti ar stingrākiem, vieglākiem metāla rāmjiem un «swingarm plus premium» priekšējo un aizmugurējo piekari.
  • Aprīkojumā jaunais Milwaukee-Eight 107 dzinējs, plus iespēja izvēlēties Milwaukee-Eight 114 dzinēju.
  • Motociklu autentiskais stils un mūsdienīgais dizains rada unikālu un iespaidīgu izskatu.

Lai atzīmētu Harley-Davidson 115. gadadienu, kompānija laidīs klajā revolucionārus «custom» tipa motociklus: Astoņus jaunus Softail modeļus, kuros būs apvienota Dyna motociklu jauda un spriganums, kombinācijā ar Softail motociklu unikālo izskatu.

Tie ir izstrādāti uzņēmuma visu laiku lielākā produktu attīstības projekta ietvaros. Jaunajiem motociklu modeļiem ir stingrāks un daudz vieglāks rāmis. Tie īpaši ražoti, lai izturētu jauno Milwaukee-Eight 107 un 114 balansējošās vārpstas darbību un dzinēja griezes momentu.

Kopā ar izturīgo priekšējās piekares dubulto vārstu un vienkārši pielāgojamo, slēpto aizmugures amortizatoru agresīvā stila 2018 Softail® modeļi ir ātrāki, vieglāki un ar labāku vadāmību, salīdzinot ar to Big Twin iepriekšējiem modeļiem.

Pols Džeimss, Produktu portfeļa vadītājs, Harley-Davidson moto kompānija: «Jaunie Softail motocikli ir rezultāts visapjomīgākajam un laikietilpīgākajam darbam kompānijas vēsturē. Tūkstošiem stundu tika veltītas, lai mēs varētu nākt klajā ar pilnīgi jauniem kruīzeru dizainiem. Mūsu mērķis bija uzlabot motociklista kopējās sajūtas brauciena laikā un padarīt tās vēl labākas, kur autentiskums, tradīcijas un dvēsele sastopas ar mūsdienu tehnoloģijām, braucienam, kas ir jāpieredz, lai noticētu.»

Mēs vēlējāmies parādīt Harley-Davidson vēsturi, autentiskumu un stilu, izmantojot mūsdienu redzējumu, tādēļ jaunajiem Softail® motocikliem ir jauns dizains, kas būtiski atšķiras no to priekšgājējiem. Šiem motocikliem ir nākamās paaudzes stils, komforts un motocikla dzinēja jauda, kas apvienojumā ar motocikla personalizāciju sniegs motociklistiem vēl lielāku braukšanas baudu.

Breds Ričards, Harley-Davidson Motor Company, stila un dizaina departamenta viceprezidents: «Harley-Davidson dizaina autentiskums ir apvienojums pūliņiem un rūpēm, kas tiek ielikti katrās sīkākajās detaļās - tajās, kuras ir sarežģīti radīt un vēl sarežģītāk nokopēt. Harley-Davidson motocikli nav plaša patēriņa prece - tos nodod no paaudzes paaudzē. Mēs pievēršam uzmanību katrai mazākajai skrūvītei, kas atrodas motociklā, katrai sīkākajai detaļai. Jaunais Softail rāmis ir mākslas darbs, un, jo vairāk jūs braucat ar šo motociklu, jo skaistāks tas kļūst. Šo motociklu dizains ir pierādījums mūsu kopīgajam darbam, kā arī augstajai stila un inženiertehniskajai latiņai, ko esam sev pacēluši.»

Raksta foto
Foto: Harley-Davidson

JAUNA ŠASIJA, RĀMIS & AUGSTA KOMFORTA PIEKARE

Jaunie Softail motocikli ir ar labāku vadāmību, vieglāku, izturīgāku rāmi, kura forma un funkcija tagad būs «piepacelta», piedāvājot pilnīgi modernu braukšanas veidu, tomēr saglabājot klasisko «hardtail» izskatu. Jaunās šasijas ieguvumi: pieaudzis pagrieziena leņķis vairākiem modeļiem, spēja asāk veikt pagriezienus, efektīvāka ātruma uzņemšana, mazāks svars un vieglāka motocikla kustības sākšana, noņemot no sāna balsta, salīdzinot ar iepriekšējiem modeļiem.

Jaunā tipa cauruļu rāmis, kura ražošanā izmanto oglekļa tēraudu, tiks izmantots par pamatu 2018. gada Softail motocikla šasijai un, kombinējot ar aizmugurējo balstiekārtu, būtiski paaugstinās šasijas izturību. Rāmis pats būs par 65% stingrāks, salīdzinot ar šībrīža Softail motocikliem, kas ļaus sasniegt 34% pieaugumu kopējā šasijas stingrībā. Jaunais dizains arīdzan panāks mazāku sarežģītību, par 50% samazinot detaļu skaitu un par 22% samazinot metinājumu vietas.

Ir paredzētas divas unikālas aizmugurējās balstiekārtas - viena šaurām un otra platām aizmugurējām riepām. Platās šasijas svars būs par 5,89 kg vieglāks (15% svara samazinājums) nekā šobrīd, kamēr tievā šasija kļūs par 8,16 kg vieglāka (20% svara samazinājums). Aizmugurējā balstiekārta novadīs riteņa kustību uz «monoshock» amortizatoru (centrālo amortizatoru), kas ir paslēpts zem sēdekļa, saglabājot tās pašas tīrās, klasiskās «hardtail» rāmja līnijas.

Jaunie priekšējās piekares, augstas veiktspējas dubulto vārstu amortizatori - pirmo reizi izmantoti 2017. gada Touring modeļos - nodrošina lielisku amortizāciju, kas ir līdzīga «cartridge» dakšai, taču ar uzlabotu amortizāciju. Tā ir optimizēta kā komfortablai relaksētai gaitai, tā arī ātrākai un straujākai braukšanai. Pārbūvētā priekšējās balstiekārtas ģeometrija (dakšas leņķis) uzlabo motocikla vadāmību.

Jaunā «monoshock» piekare saglabās klasisko «hardtail» izskatu, taču pilnīgi pārveidotā ģeometrija uzlabos brauciena kvalitāti, saķeri un kontroli. Iespēja viegli regulēt amortizatoru motociklistam ļaus pārvadāt līdz 217 kg smagu kravu, tādējādi paaugstinot pasažieru komfortu un nodrošinot optimālu vadāmību.

Jaunie Softail modeļi būs līdz 17 kg vieglāki nekā iepriekš, uzlabojot jaudas-svara attiecību, kas nodrošinās motociklam straujāku paātrinājumu, labāku bremzēšanu un vieglāku manevrēšanu pagriezienos. Atsevišķi modeļi nāks kopā ar speciālām riepām, kas paredzētas, lai vēl vairāk uzlabotu braukšanu ar jauno Softail® šasiju. Šīs riepas satur optimizētu konstrukciju un uzlabotus materiālus drošai, ilgai braukšanai jebkuros apstākļos. Jaunie sēdekļu veidi un materiāli nodrošinās sēdvietas piemērotību plašākam motociklistu lokam un lielisku komfortu ceļošanai.

Raksta foto
Foto: Harley-Davidson

IESPĒJA IZVĒLĒTIES STARP DIVIEM DZINĒJIEM

Visu 2018.gada Softail modeļu dzīslās nu ritēs jaunas asinis, ko nodrošinās līdz šim visjaudīgākie dzinēji Harley-Davidson Big Twin kruīzeros - jaunais Milwaukee-Eight 107 un 114 V-Twins. Milwaukee-Eight dzinēji joprojām saglabās ikonisko 45 grādu cilindra leņķi ar plato izvirzi cilindru galos, ko palīdzēs izcelt speciāli veidotā sadales vārpsta, iegūstot muskuļainākas aprises.

Jaunā Softail rāmja stingrās savienojuma vietas ir konstruētas tā, lai dzinējs tiktu cieši nostiprināts un šasija kļūtu vēl stingrāka. Milwaukee-Eight dzinēji, kuri paredzēti Softail® modeļiem, saturēs izsmalcinātu, iekšējo balansa sistēmu, kas mazinās dzinēja vibrācijas, tajā pašā laikā saglabājot pazīstamo Harley-Davidson sajūtu. Tik ļoti pazīstamais Harley-Davidson «potato-potato-potato» troksnis tiks saglabāts, samazinot ieplūdes un mehāniskos trokšņus.

Divu dzinēju izvēle

Milwaukee-Eight 107

  • (1745 cm3) standarts visiem modeļiem
  • 100 mm virzuļi un 111,1 mm cilindri, ar 10,0:1 kompresijas pakāpi.
  • 0-100 km/h - par 10% lielāks paātrinājums, salīdzinot ar High Output Twin Cam 103 dzinēju.
  • 100 km/h - 130 km/h (piektajā pārnesumā) - par 16% lielāks paātrinājums, salīdzinot ar High Output Twin Cam 103 dzinēju.

Milwaukee-Eight 114

  • (1868 cm3) papildus izvēle
  • Pieejams visiem četriem modeļiem: Fat Bob 114, Fat Boy 114, Breakout 114, Heritage Classic 114
  • 102 mm cilindrs un 114,3 takts, kopā ar 10,5:1 kompresijas koeficientu
  • 114 mm ieplūdes kolektors ar jaunu gaisa filtra dizainu
  • ABS standarta aprīkojumā
  • 0 - 100 km/h par 9% labāks paātrinājums, salīdzinot ar Milwaukee-Eight 107 dzinēju
  • 100 - 130 km/h (piektajā ātrumā) par 13% labāks paātrinājums, salīdzinot ar Milwaukee-Eight 107 dzinēju

ASTOŅI JAUNIE SOFTAIL UN TO GALVENIE RĀDĪTĀJI/IEZĪMES

Fat Boy

Leģendārais Fat Boy motocikls, kas kalpoja par paraugu mūsdienīga motocikla stilam gadu desmitiem, ir pārspējis pats sevi. Vīrišķīgi un izsmalcināti satīna-hroma krāsojumi piešķir motociklam pamatīgu, muskuļotu apveidu, izceļot tā spēcīgo dzinēju, kā arī uzlaboto motocikla vadāmību un brauciena kvalitāti.

  • Agresīvs izskats, platas riepas un kopējais dizains
  • Mūsdienu interpretācija klasiskajam lukturu ietvaram
  • 160 mm priekšējā riepa, visplatākā, kāda jebkad ir bijusi Harley-Davidson ražotam motociklam, uz pildītā priekšējā diska.
  • 6 kg svara samazinājums, salīdzinot ar iepriekšējo modeli
  • 240 mm aizmugurējā riepa uz pildītā aizmugurējā diska
  • Pēc klienta izvēles: Milwaukee-Eight 114 dzinējs

Heritage Classic

  • Motocikla dizainā ir ietverts modernais skatījums uz piecdesmito gadu Harley-Davidson modeļiem ar to raksturīgo pilnīgi melno krāsojumu.
  • Noņemams vējstikls
  • Jaunas, izturīgas, aizslēdzamas, noslēgtas un ūdensizturīgas bagāžas somas
  • Augstāka piekare ar palielinātu kravnesību
  • 17 kg svara samazinājums, salīdzinot ar iepriekšējo modeli
  • Pēc klienta izvēles: Milwaukee-Eight 117 dzinējs
  • Kruīzkontrole un ABS standarta aprīkojumā

Low Rider

Iedvesmojoties no 70. gadu individuālisma un «custom» čoperu ēras, klajā ir nācis jaunais Low Rider, kas ir vieglāks, ātrāks un ar manevrētspēju, kas liktu kaunā sarkt vecajiem Low Rider motocikliem.

  • Oriģinālā stila dubultie ātruma un tahometra mērinstrumenti, priekšējā luktura aizsargs un degvielas bākas krāsojums.
  • 19 collu priekšējā un 16 collu aizmugurējā Radiate lietie riteņi
  • 2&2 Shotgun izplūdes sistēma

Softail Slim

Izģērbts līdz kauliem, Slim motocikls ir veltījums pēckara «boberiem» ar šauru aizmuguri, apgrieztu priekšējo spārnu, vienu sēdvietu un minimālu hromējumu.

  • Tumšais krāsojums rotā lakotos riteņus; Holivudas tipa stūre un pilnīgi jauns kopējais dizains.
  • Zemie «tuck and roll» tipa sēdekļi
  • Izaicinošs un tajā pašā laikā nosvērts dizains, kas ir piešķirts luktura un priekšējās dakšas aizsargam
  • 17 kg svara samazinājums, salīdzinot ar iepriekšējo modeli

Deluxe

Klasiski nemainīgs modelis, kas uzmanību piesaistīs, gan braucot pa ielu, gan atrodoties kādā motošovā; Deluxe modelis spīd un laistās spožā hromējumā, tajā pašā laikā nodrošinot ļoti mūsdienīgu brauciena kvalitāti.

  • Šim modelim raksturīgs LED apgaismojums, kas ir izmantots motocikla priekšējajā lukturī, braukšanas apgaismojumā / gabarītu gaismās, Tombstone tipa aizmugurējās lampās un asmeņa tipa pagrieziena gaismās.
  • Unikāla atgāzta stūre
  • 17 kg svara samazinājums, salīdzinot ar iepriekšējo modeli
  • ABS standarta aprīkojumā

Breakout

Ar manevrētspēju, ko reti kurš gaidīs no motocikla, ar dragstera attieksmi un stilu, Breakout modelis ar savu spēcīgo un muskuļoto uzbūvi ienāk mūsdienu pasaulē.

  • Jauna, eleganta 13,2 litru degvielas tvertne
  • Gara un plata 49 mm pazemināta priekšējā dakša
  • 18 collu (240 mm) aizmugurējā un 21 collu (130 mm) priekšējā riepa, Gasser-stila spīdīgi melni ar pulverveida pārklājumu alumīnija lietie riteņi.
  • Atšķirīga un Breakout modelim raksturīgā «Daymaker» tipa LED priekšējais lukturis
  • Paceļams, zema profila digitālais mērinstrumentu ekrāns
  • 17 kg svara samazinājums, salīdzinot ar iepriekšējo modeli
  • ABS standarta aprīkojumā
  • Pēc klienta izvēles: Milwaukee-Eight 114 dzinējs

Fat Bob

Asfaltu «ēdošā» saķere, piekare, kas liks aizmirst par jebkādām bedrēm, ar ņipru manevrētspēju un aukstasinīgu melnu krāsojumu - tas Fat Bob liek izskatīties pēc motocikla, kas var būt nācis tikai un vienīgi no Harley-Davidson rūpnīcas.

  • 2-1-2 augšup vērsts, jaudīgs izpūtējs ar speciālu krāsojumu
  • Platākas agresīvi veidotas riepas: 150 mm priekšā un 180 mm aizmugurē
  • Dubultdisku priekšējās bremzes
  • 13,2 litru degvielas tvertne
  • 15 kg svara samazinājums, salīdzinot ar iepriekšējo modeli
  • 43 mm kārtridža tipa inversā priekšējā dakša
  • Pēc klienta izvēles: Milwaukee-Eight 114 dzinējs

Street Bob

Motocikls ar dvēseli, kura nebaidīsies doties jebkur, Street Bob modelim ir «dūres vienmēr gatavībā» attieksme, bez lieku detaļu un citu papildinājumu nastas.

  • Teicama 13,2 litru degvielas tvertne
  • Riteņi ar melniem spieķiem un saīsinātu spārnu
  • Paceļams, zema profila digitālais mērinstrumentu ekrāns
  • 7 kg svara samazinājums, salīdzinot ar iepriekšējo modeli
  • Zemākā ražotāja ieteiktā mazumtirdzniecības cena

JAUNĀ TEHNOLOĢIJA, KAS IR IZMANTOTA VISOS SOFTAIL MOTOCIKLOS

  • Unikālas LED priekšējo lukturu «Daymaker» gaismas
  • Uzlabota elektriskās sistēmas uzlāde
  • Viegli pielāgojami aizmugurējie amortizatori lielākai kravnesībai (pielāgošanas metodes atšķiras katram modelim)
  • Izmantojot uzgriežņu atslēgu, kas atrodas zem sēdekļa: Softail® Slim, Street Bob, Low Rider
  • Motocikla ārpusē esošā pielāgošanas poga: Fat Bob, Fat Boy, Breakout
  • Izmantojot zem sēdekļa esošo ligzdu: Deluxe, Heritage Classic
  • Jauns instrumentu panelis
  • Bezatslēgu aizdedze
  • Uzlādēm paredzēti USB savienojumi, kas atrodas uz stūres
  • Jaunas degvielas tvertnes
Uz augšu