/nginx/o/2018/07/06/8221578t1hf3ab.jpg)
Lielākais Harley-Davidson jauno produktu izstrādes projekts par godu kompānijas 115. gadadienai laiž klajā pilnīgi jaunus Fat Boy, Heritage Classic, Low Rider, Softail Slim, Deluxe, Breakout, Fat Bob un Street Bob modeļu motociklus.
Lielākais Harley-Davidson jauno produktu izstrādes projekts par godu kompānijas 115. gadadienai laiž klajā pilnīgi jaunus Fat Boy, Heritage Classic, Low Rider, Softail Slim, Deluxe, Breakout, Fat Bob un Street Bob modeļu motociklus.
Lai atzīmētu Harley-Davidson 115. gadadienu, kompānija laidīs klajā revolucionārus «custom» tipa motociklus: Astoņus jaunus Softail modeļus, kuros būs apvienota Dyna motociklu jauda un spriganums, kombinācijā ar Softail motociklu unikālo izskatu.
Tie ir izstrādāti uzņēmuma visu laiku lielākā produktu attīstības projekta ietvaros. Jaunajiem motociklu modeļiem ir stingrāks un daudz vieglāks rāmis. Tie īpaši ražoti, lai izturētu jauno Milwaukee-Eight 107 un 114 balansējošās vārpstas darbību un dzinēja griezes momentu.
Kopā ar izturīgo priekšējās piekares dubulto vārstu un vienkārši pielāgojamo, slēpto aizmugures amortizatoru agresīvā stila 2018 Softail® modeļi ir ātrāki, vieglāki un ar labāku vadāmību, salīdzinot ar to Big Twin iepriekšējiem modeļiem.
Pols Džeimss, Produktu portfeļa vadītājs, Harley-Davidson moto kompānija: «Jaunie Softail motocikli ir rezultāts visapjomīgākajam un laikietilpīgākajam darbam kompānijas vēsturē. Tūkstošiem stundu tika veltītas, lai mēs varētu nākt klajā ar pilnīgi jauniem kruīzeru dizainiem. Mūsu mērķis bija uzlabot motociklista kopējās sajūtas brauciena laikā un padarīt tās vēl labākas, kur autentiskums, tradīcijas un dvēsele sastopas ar mūsdienu tehnoloģijām, braucienam, kas ir jāpieredz, lai noticētu.»
Mēs vēlējāmies parādīt Harley-Davidson vēsturi, autentiskumu un stilu, izmantojot mūsdienu redzējumu, tādēļ jaunajiem Softail® motocikliem ir jauns dizains, kas būtiski atšķiras no to priekšgājējiem. Šiem motocikliem ir nākamās paaudzes stils, komforts un motocikla dzinēja jauda, kas apvienojumā ar motocikla personalizāciju sniegs motociklistiem vēl lielāku braukšanas baudu.
Breds Ričards, Harley-Davidson Motor Company, stila un dizaina departamenta viceprezidents: «Harley-Davidson dizaina autentiskums ir apvienojums pūliņiem un rūpēm, kas tiek ielikti katrās sīkākajās detaļās - tajās, kuras ir sarežģīti radīt un vēl sarežģītāk nokopēt. Harley-Davidson motocikli nav plaša patēriņa prece - tos nodod no paaudzes paaudzē. Mēs pievēršam uzmanību katrai mazākajai skrūvītei, kas atrodas motociklā, katrai sīkākajai detaļai. Jaunais Softail rāmis ir mākslas darbs, un, jo vairāk jūs braucat ar šo motociklu, jo skaistāks tas kļūst. Šo motociklu dizains ir pierādījums mūsu kopīgajam darbam, kā arī augstajai stila un inženiertehniskajai latiņai, ko esam sev pacēluši.»
JAUNA ŠASIJA, RĀMIS & AUGSTA KOMFORTA PIEKARE
Jaunie Softail motocikli ir ar labāku vadāmību, vieglāku, izturīgāku rāmi, kura forma un funkcija tagad būs «piepacelta», piedāvājot pilnīgi modernu braukšanas veidu, tomēr saglabājot klasisko «hardtail» izskatu. Jaunās šasijas ieguvumi: pieaudzis pagrieziena leņķis vairākiem modeļiem, spēja asāk veikt pagriezienus, efektīvāka ātruma uzņemšana, mazāks svars un vieglāka motocikla kustības sākšana, noņemot no sāna balsta, salīdzinot ar iepriekšējiem modeļiem.
Jaunā tipa cauruļu rāmis, kura ražošanā izmanto oglekļa tēraudu, tiks izmantots par pamatu 2018. gada Softail motocikla šasijai un, kombinējot ar aizmugurējo balstiekārtu, būtiski paaugstinās šasijas izturību. Rāmis pats būs par 65% stingrāks, salīdzinot ar šībrīža Softail motocikliem, kas ļaus sasniegt 34% pieaugumu kopējā šasijas stingrībā. Jaunais dizains arīdzan panāks mazāku sarežģītību, par 50% samazinot detaļu skaitu un par 22% samazinot metinājumu vietas.
Ir paredzētas divas unikālas aizmugurējās balstiekārtas - viena šaurām un otra platām aizmugurējām riepām. Platās šasijas svars būs par 5,89 kg vieglāks (15% svara samazinājums) nekā šobrīd, kamēr tievā šasija kļūs par 8,16 kg vieglāka (20% svara samazinājums). Aizmugurējā balstiekārta novadīs riteņa kustību uz «monoshock» amortizatoru (centrālo amortizatoru), kas ir paslēpts zem sēdekļa, saglabājot tās pašas tīrās, klasiskās «hardtail» rāmja līnijas.
Jaunie priekšējās piekares, augstas veiktspējas dubulto vārstu amortizatori - pirmo reizi izmantoti 2017. gada Touring modeļos - nodrošina lielisku amortizāciju, kas ir līdzīga «cartridge» dakšai, taču ar uzlabotu amortizāciju. Tā ir optimizēta kā komfortablai relaksētai gaitai, tā arī ātrākai un straujākai braukšanai. Pārbūvētā priekšējās balstiekārtas ģeometrija (dakšas leņķis) uzlabo motocikla vadāmību.
Jaunā «monoshock» piekare saglabās klasisko «hardtail» izskatu, taču pilnīgi pārveidotā ģeometrija uzlabos brauciena kvalitāti, saķeri un kontroli. Iespēja viegli regulēt amortizatoru motociklistam ļaus pārvadāt līdz 217 kg smagu kravu, tādējādi paaugstinot pasažieru komfortu un nodrošinot optimālu vadāmību.
Jaunie Softail modeļi būs līdz 17 kg vieglāki nekā iepriekš, uzlabojot jaudas-svara attiecību, kas nodrošinās motociklam straujāku paātrinājumu, labāku bremzēšanu un vieglāku manevrēšanu pagriezienos. Atsevišķi modeļi nāks kopā ar speciālām riepām, kas paredzētas, lai vēl vairāk uzlabotu braukšanu ar jauno Softail® šasiju. Šīs riepas satur optimizētu konstrukciju un uzlabotus materiālus drošai, ilgai braukšanai jebkuros apstākļos. Jaunie sēdekļu veidi un materiāli nodrošinās sēdvietas piemērotību plašākam motociklistu lokam un lielisku komfortu ceļošanai.
IESPĒJA IZVĒLĒTIES STARP DIVIEM DZINĒJIEM
Visu 2018.gada Softail modeļu dzīslās nu ritēs jaunas asinis, ko nodrošinās līdz šim visjaudīgākie dzinēji Harley-Davidson Big Twin kruīzeros - jaunais Milwaukee-Eight 107 un 114 V-Twins. Milwaukee-Eight dzinēji joprojām saglabās ikonisko 45 grādu cilindra leņķi ar plato izvirzi cilindru galos, ko palīdzēs izcelt speciāli veidotā sadales vārpsta, iegūstot muskuļainākas aprises.
Jaunā Softail rāmja stingrās savienojuma vietas ir konstruētas tā, lai dzinējs tiktu cieši nostiprināts un šasija kļūtu vēl stingrāka. Milwaukee-Eight dzinēji, kuri paredzēti Softail® modeļiem, saturēs izsmalcinātu, iekšējo balansa sistēmu, kas mazinās dzinēja vibrācijas, tajā pašā laikā saglabājot pazīstamo Harley-Davidson sajūtu. Tik ļoti pazīstamais Harley-Davidson «potato-potato-potato» troksnis tiks saglabāts, samazinot ieplūdes un mehāniskos trokšņus.
Divu dzinēju izvēle
Milwaukee-Eight 107
Milwaukee-Eight 114
ASTOŅI JAUNIE SOFTAIL UN TO GALVENIE RĀDĪTĀJI/IEZĪMES
Fat Boy
Leģendārais Fat Boy motocikls, kas kalpoja par paraugu mūsdienīga motocikla stilam gadu desmitiem, ir pārspējis pats sevi. Vīrišķīgi un izsmalcināti satīna-hroma krāsojumi piešķir motociklam pamatīgu, muskuļotu apveidu, izceļot tā spēcīgo dzinēju, kā arī uzlaboto motocikla vadāmību un brauciena kvalitāti.
Heritage Classic
Low Rider
Iedvesmojoties no 70. gadu individuālisma un «custom» čoperu ēras, klajā ir nācis jaunais Low Rider, kas ir vieglāks, ātrāks un ar manevrētspēju, kas liktu kaunā sarkt vecajiem Low Rider motocikliem.
Softail Slim
Izģērbts līdz kauliem, Slim motocikls ir veltījums pēckara «boberiem» ar šauru aizmuguri, apgrieztu priekšējo spārnu, vienu sēdvietu un minimālu hromējumu.
Deluxe
Klasiski nemainīgs modelis, kas uzmanību piesaistīs, gan braucot pa ielu, gan atrodoties kādā motošovā; Deluxe modelis spīd un laistās spožā hromējumā, tajā pašā laikā nodrošinot ļoti mūsdienīgu brauciena kvalitāti.
Breakout
Ar manevrētspēju, ko reti kurš gaidīs no motocikla, ar dragstera attieksmi un stilu, Breakout modelis ar savu spēcīgo un muskuļoto uzbūvi ienāk mūsdienu pasaulē.
Fat Bob
Asfaltu «ēdošā» saķere, piekare, kas liks aizmirst par jebkādām bedrēm, ar ņipru manevrētspēju un aukstasinīgu melnu krāsojumu - tas Fat Bob liek izskatīties pēc motocikla, kas var būt nācis tikai un vienīgi no Harley-Davidson rūpnīcas.
Street Bob
Motocikls ar dvēseli, kura nebaidīsies doties jebkur, Street Bob modelim ir «dūres vienmēr gatavībā» attieksme, bez lieku detaļu un citu papildinājumu nastas.
JAUNĀ TEHNOLOĢIJA, KAS IR IZMANTOTA VISOS SOFTAIL MOTOCIKLOS