Kristiāna Diora «bumbas sprādziens» nāca īstajā brīdī – sievietes visā pasaulē gaidīja ko jaunu, atbilstošu laikam. Diora piedāvātais siluets ar tievu vidukli, akcentētām krūtīm, nolaidenu plecu daļu un kupliem svārkiem, kas atgādina ziedlapiņas, pilnībā atbilda šīm prasībām. Modes nams kļuva slavens teju vai vienā mirklī – uzreiz pēc pirmās kolekcijas parādīšanas publikai. Elegantie, sievietes auguma formas izceļošie tērpi vienus sajūsmināja, atgādinot par miera laiku greznību un izsmalcinātību, par Parīzi kā modes galvaspilsētu, savukārt citus aizvainoja un saniknoja: daudziem nepatika, ka sievietes atkal tiek iežņaugtas korsetēs un dāmu kājas paslēptas zem gariem svārkiem; citiem sievišķīgie, no daudziem auduma metriem uzburtie tērpi šķita izaicinoši dārgi un elitāri pelēkajā, kara nomocītajā Francijā. Taču tūkstošiem šuvēju visā pasaulē kopēja un tiražēja Diora siluetu, kā nu prata. Viņu ienīda un dievināja, par Dioru runāja visi un visur.
Kristiāns Diors raudzījās vienlaikus pagātnē, kur smēlās iedvesmu bērnības atmiņās, dārzos, gleznās, interjeros, vēsturiskajos tērpu siluetos, un nākotnē – ne velti savu pirmo kolekciju modes mākslinieks raksturoja ar vārdiem: «Jaunība, cerība, nākotne!» Viņš atkal gribēja redzēt sievietes-puķes – elegantas, izsmalcinātas, sievišķīgas un laimīgas...
Un Dioram tas izdevās. Viņa 1947. gadā piedāvātais romantiskais un nostalģiskais siluets noteica toni visai 50. gadu modei. Diors ir simbols: gadsimta simbols, laikmeta simbols, visbeidzot – sievišķības simbols. Daudziem tieši Diors joprojām asociējas ar Parīzes izsmalcinātību un modes augstākajām virsotnēm. Kā lakoniskā precizitātē atzīst modes vēsturnieks un kolekcionārs Aleksandrs Vasiļjevs: «Modes pasaulē ir trīs nedalāmi jēdzieni – elegance, gaume, Diors.»