Šodienas redaktors:
Jānis Tereško

«Hesburger» pārdošanas apmēri aug; Latvijā pusgadā kāpums par 15%

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: EPA/Scanpix

Ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes «Hesburger» pārdošanas apmēri Baltijas valstīs šosgad pirmajā pusgadā ir auguši - tostarp Latvijā par 15%, Lietuvā - par 25,5%, bet Igaunijā - par 12%, intervijā aģentūrai LETA atklāja «Hesburger» tīkla vadītājs Kari Salmela.

«Prognozējam, ka šī tendence būs vērojama līdz pat gada beigām. Protams, galu galā izaugsme var būt par dažiem procentpunktiem lielāka vai mazāka, bet kopējā tendence saglabāsies. Vienlaikus joprojām ir grūti pateikt, kas notiks nākamajā gadā,» sacīja Salmela.

Viņš pieļāva, ka pārdošanas apmēru pieaugums ir saistīts ar arizvien lielāku «Hesburger» atpazīstamību Baltijas valstu iedzīvotāju vidū. «Esam novērojuši, ka, ienākot jaunā tirgū, ir nepieciešami septiņi astoņi gadi, lai tajā patiesi labi iedzīvotos. Tas ir ilgs laiks. Protams, ka klienti ir jau pašā sākumā, bet, lai sasniegtu klientu kritisko masu, ir nepieciešams laiks. Tāpat mēs pašlaik esam ieviesuši agresīvāku cenu politiku un esam sākuši vairāk izvērst reklāmas aktivitātes, īpaši radio,» sacīja «Hesburger» tīkla vadītājs.

Viņš informēja, ka šogad «Hesburger» Latvijā plāno investēt aptuveni trīs miljonus eiro. Šogad paredzēts atvērt divus jaunus restorānus Rīgā - Brīvības gatvē un Vecrīgā. Savukārt nākamā gada sākumā plānots atvērt restorānu Jūrmalā - Kauguros.

«Parasti viena jauna «Hesburger» restorāna atvēršana mums izmaksā aptuveni vienu miljonu eiro. Attiecīgi, ja mēs gadā atveram divus restorānus, tad investīcijas ir ap diviem miljoniem eiro, ja trīs - tad ap trim miljoniem eiro. Šogad mums ir divi jauni restorāni, bet izmaksas ir salīdzinoši augstākas, tādēļ šogad mēs Latvijā ieguldām apmēram trīs miljonus eiro,» sacīja Salmela. Savukārt nākamajā gadā investīcijas plānotas no diviem līdz trim miljoniem eiro.

Jau vēstīts, ka «Hesburger» pārdošanas apmēri Baltijas valstīs 2016.gadā sasniedza 58 miljonus eiro. Tostarp Latvijā «Hesburger» pārdošanas apmēri pērn bija 19,8 miljoni eiro, kas, salīdzinot ar 2015.gadu, ir pieaugums par 10,6%, Igaunijā pārdošanas apmēri pieauga par 7% un sasniedza 20,3 miljonus eiro, bet Lietuvā pārdošanas apmēri starp Baltijas valstīm auga visstraujāk - par 25,5%, sasniedzot 17,9 miljonus eiro.

«Hesburger» ir Somijas ātrās ēdināšanas ķēde, kurā kopumā ir 448 restorāni Somijā, Igaunijā, Latvijā, Lietuvā, Krievijā, Vācijā, Ukrainā, Bulgārijā un Baltkrievijā. Latvijā atrodas 44 «Hesburger» restorāni.

Svarīgākais
Uz augšu