Kampaņas seja - 72 gadus vecā modele Irēna
«Tāpēc nav nekāds pārsteigums, ka uzaicinājām tik atšķirīgus modeļus – kopā desmit – pozēt mūsu kataloga fotosesijai. Modeļi ir ļoti dažādi – jaunāki un vecāki, īsāki un garāki, tievāki un lielāki, bārdaini, ar sirmiem matiem, pat – ziliem matiem. Vecākā modele, kura piedalījās kataloga fotosesijā, bija 72 gadus vecā Irēna. Viņu izvēlējos arī par mūsu kolekcijas reklāmas seju,» skaidro Julia Janus, kura pati arī bija viena no modelēm jaunās kolekcijas katalogā.
Jaunā rudens-ziemas sezonas kolekcija jau daļēji piegādāta piecos Julias Janus konceptveikalos Lietuvā, kā arī dažos partneru veikalos Latvijā, Krievijā, Ukrainā, Vācijā, Nīderlandē, ASV, Kazahstānā un Ķīnā. Apģērbi no Reset kolekcijas ir atrodami arī zīmola e-veikalā.
Julia Janus veido stila risinājumus pilsētniekiem – sievietēm vai vīriešiem, – kuri apbrīno modernu un progresīvu stilu kopā ar ražošanas kvalitāti un komfortablu piegriezumu. Ar šo kolekciju pazīstamā dizainere aicina rīkoties – viņa mudina cilvēkus pārvērtēt savu pasaules uzskatu, bet vienlaikus pārskata arī savu zīmolu un atgriežas tā pirmsākumos.
«Esam atgriezušies pie tīra minimālisma, vienkāršiem siluetiem, dabiskiem audumiem ar komfortablu sajūtu, tumšāku un maigāku krāsu paleti, kas atspoguļo mūsu ziemeļniecisko būtību. Arī kolekcijas centrālā tēma – atgriezties sākotnējā pozīcijā, doties atpakaļ pie savas patiesās būtības, ignorējot stereotipus, – tiek komunicēta ar detaļu, piemēram, apdruku un izšuvumu, palīdzību,» saka Julia Janus.