Konkrētais eksemplārs ar šasijas numuru 044 ir ražots 1995.gadā. Tam ir sudrabkrāsas virsbūve, bet salona apdarē izmantota melnas un pelēkas krāsas materiālu kombinācija. Spēkrata nobraukums ir nepilni 15,5 tūkstoši kilometru, raksta Motor.ru.
Pašreizējais McLaren F1 īpašnieks savu auto iegādājās 1996.gadā, kad viesojās McLaren rūpnīcā Vokingā, Lielbritānijā. Toreiz jaunais īpašnieks iesēdās savā spēkratā un devās ceļojumā pa Eiropu. Kad viņš kopumā bija veicis apmēram pusi no pašreizējā nobraukuma, auto nonāca atpakaļ rūpnīcā tehniskās apskates nolūkos, bet pēc tam aizceļoja uz ASV.
Tas bija pirmais no tikai septiņiem McLaren F1, kas saņēma sertifikāciju lietošanai Savienoto Valstu ceļiem. Vēl vienu šādu auto savulaik iegādājās arī pašreizējais Tesla Motors un SpaceX vadītājs Elons Masks.
Patlaban dārgākā mūsdienu mašīna arī ir McLaren F1; tā sacīkšu versija 2015.gadā tika pārdota izsolē par 11,8 miljoniem eiro. Dārgākais britu auto tikmēr ir Jaguar D-Type, kas izcīnīja uzvaru Lemānas 24 stundu sacensībās. Šo auto pērn izdevās pārdot par nepilniem 18 miljoniem eiro.
Var piebilst, ka McLaren F1 tika ražots periodā no 1992.gada līdz 1998.gadam. Tam bija BMW izstrādāts 6,1 litra V12 motors ar 636 zirgspēkiem. Līdz 100 km/h auto spēja paātrināties 3,2 sekundēs un maksimāli attīstīja tuvu 380 kilometriem stundā. Līdz 2005.gadam, kad rekordu pārspēja Koenigsegg CCR, F1 bija planētas ātrākais sērijveida ielas auto.