Šodienas redaktors:
Jānis Tereško

Aptauja: Baltijas iedzīvotāji brokastīm tērē līdz diviem eiro

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: PantherMedia/Scanpix

Vairākums Baltijas valstu iedzīvotāju brokastīm tērē līdz diviem eiro, noskaidrots ātrās ēdināšanas ķēdes «Hesburger» veiktajā aptaujā par Baltijas valstu iedzīvotāju brokastu ēšanas paradumiem.

Aptaujā 60,9% Latvijas iedzīvotāju, kā arī 58,1% Igaunijas iedzīvotāju un 48,5% Lietuvas iedzīvotāju atzīmējuši, ka brokastīm tērē līdz diviem eiro.

Tāpat aptaujā secināts, ka 50,5% Latvijas iedzīvotāji brokastīs priekšroku dod sviestmaizēm un tortiljām, kamēr 30,7% iecienījuši pilngraudu putras, 28,5% - vārītas, ceptas olas, bet 25,4% - brokastu pārslas un musli.

Kaimiņvalstu iedzīvotāju brokastu ēšanas paradumi ir līdzīgi, tostarp Lietuvas iedzīvotāji priekšroku dod sviestmaizēm - 59,8%, vārītām un ceptām olām - 33%, kā arī pilngraudu putrām - 32%, bet Igaunijas iedzīvotāji lielākoties izvēlas sviestmaizes un tortiljas - 56,1%, kā arī pilngraudu putras - 30,8% un vārītas, ceptas olas - 27,2%.

Vienlaikus iecienītākais dzēriens brokastīs 69% aptaujāto iedzīvotāju Latvijā ir kafija, seko ūdens un tēja. Arī Lietuvā un Igaunijā kafija ir iecienītākais dzēriens brokastīs - attiecīgi 67% un 62,2% aptaujāto šo valstu iedzīvotāju brokastīs izvēlas kafiju.

Aicinot novērtēt brokastu ēšanas regularitāti, aptaujā secināts, ka visu Baltijas valstu iedzīvotāji lielākoties brokastis ēd regulāri, katru dienu.

«Hesburger» sociālajā tīklā «Facebook» veikusi Baltijas valstu iedzīvotāju aptauju par brokastu ēšanas paradumiem. Aptaujā piedalījās 319 Latvijas, 633 Igaunijas un 97 Lietuvas iedzīvotāji.

Jau vēstīts, ka pērn «Hesburger» apgrozījums Lietuvā pieauga par nepilnu ceturto daļu - līdz 17,9 miljoniem eiro. Latvijā apgrozījums sasniedza 19,8 miljonus eiro, kas ir par 10,5% vairāk nekā 2015.gadā, savukārt Igaunijā apgrozījums pērn bija 20,3 miljoni eiro, kas ir par 7% vairāk nekā iepriekšējā gadā.

Ar zīmolu «Hesburger» ātrās ēdināšanas restorāni darbojas deviņās valstīs.

Svarīgākais
Uz augšu