Staņēvičs pastāstīja, ka kopumā konkurence piena pārstrādes tirgū Ķīnā ir ļoti augsta, tāpēc «Food Union» stratēģija Ķīnā ir koncentrēties uz nišas un augstas pievienotas vērtības produktiem, tostarp bērniem paredzētajiem produktiem, veselīgo pārtiku, ar proteīnu bagātinātiem jogurtiem un funkcionālo pārtiku.
Viņš atzina, ka viens no lieliem izaicinājumiem saistībā ar Ķīnas tirgus apguvi ir distribūcijas tīkla izveide. «Ķīnā nav tradicionāli attīstījusies piena produktu izplatīšanas ķēde. Tāpēc mums ir daudz jādomā, kā nodrošināsim izplatīšanu gan produktiem, ko atvedīsim no Latvijas, gan produktiem, ko saražosim uz vietas. Patērētājs var būt vīlies, ja pēc produkta iegādes konkrētajā vietā tas vairs nākamajā dienā attiecīgajā veikalā nav pieejams. Tā rezultātā var panākt ļoti negatīvu efektu,» viņš sacīja.
Staņēvičs arī atzina, ka piens nav Ķīnā plaši pieejama izejviela, tāpēc nolūkā nodrošināt nepieciešamo izejvielas apmēru uzņēmumam šajā tirgū ir divi partneri, no kuriem viens rūpējas par ekoloģiskā piena piegādēm. Vienlaikus kompānija izskata iespējas izejvielu ievest arī no Latvijas. Lai tas būtu izdevīgi, produkta vērtībai uz vienu tonnu ir jābūt lielai. Tā kā īsā realizācijas termiņa dēļ pienu uz Ķīnu no Latvijas nevar vest, uzņēmums apsver turp vest pulvera koncentrātus, proteīna koncentrātus vai sasaldētu biezpienu. Taču tas ir samērā dārgi. Jāņem vērā arī tas, ka salīdzinoši netālu atrodas piena ražotājvalstīs Jaunzēlande. «Ja Latvija spēs piedāvāt konkurētspējīgus noteikumus, neapšaubāmi izmantosim arī šo reģionu, jo tomēr tas ir mums radniecīgs. Vienlaikus jārēķinās, ka tur paredzētie ražošanas apjomi ir ļoti lieli, ko no šejienes nebūs iespējams nodrošināt,» viņš atzina.