Šodienas redaktors:
Artūrs Guds

Zīmolu «Spilva» un «Gutta» produkcijas ražotājs šogad plāno apgrozījuma pieaugumu

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: LETA

Kompānija «Orkla Foods Latvija», kurā apvienoti uzņēmumi «Spilva» un «Gutta», šogad plāno apgrozījuma pieaugumu salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, pastāstīja kompānijas mārketinga direktore Dana Erciņa-Užāne.

Viņa atzīmēja, ka kompānijas mērķis šogad ir sākt darbību jaunās produktu kategorijās, nostiprināties tajās, kā arī palielināt apgrozījumu salīdzinājumā ar 2016.gadu.

Erciņa-Užāne teica, ka šajā gadā kompānija plāno attīstībā ieguldīt 420 000 eiro, un ieguldījumi galvenokārt ir saistīti ar ražošanas līniju efektivitātes paaugstināšanu.

Aģentūra LETA jau vēstīja, ka «Orkla Foods Latvija» apgrozījums pagājušajā gadā bija 29,909 miljoni eiro, kas ir par 22,6% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa pieauga par 34,6% un sasniedza 2,169 miljonus eiro.

Norvēģu kompānija «Orkla» 2014.gada augustā iegādājās koncernu «NP Foods», savukārt oktobrī pieņēma lēmumu apvienot «NP Foods», AS «Laima», AS «Staburadze» un AS «Latfood» vienā uzņēmumā, kura nosaukums ir SIA «Orkla Confectionery and Snacks Latvija», bet SIA «Spilva» un AS «Gutta» tika apvienotas uzņēmumā ar nosaukumu «Orkla Foods Latvija».

Svarīgākais
Uz augšu