Viņa sacīja, ka šajā darījumā «Infogr.am» var uzskatīt par jaunuzņēmumu, kam ir negatīva peļņa, līdz ar ko klasisku vērtības aprēķināšanas metodiku piemērot nevar. «Skaidrs, ka «Infogr.am» nākotnes vērtība ir lielāka, nekā to nosaka šā brīža peļņa,» sacīja eksperte.
«Iespējams, ka šajā darījumā bija kāds reizinātājs jeb multiplikators lietotāju skaitam. Cik zināms, «Infogr.am» ir trīs miljoni lietotāju, un šis skaits, iespējams, tika sareizināts ar kādu multiplikatoru,» pieļāva Medne, piebilstot, ka ir grūti pateikt, kāds bija šis multiplikators, līdz ar ko arī darījuma summu pateikt ir grūti, tomēr, ņemot vērā lietotāju skaitu un uzņēmuma vēsturiski piesaistītās investīcijas 2,5 miljonu apmērā, pārdošanas darījuma summa, visticamāk, mērāma miljonos.
Kā ziņots, vizuālo prezentāciju veidošanas platformai «Prezi» iegādājusies Latvijas datu vizualizācijas uzņēmumu «Infogr.am», 16.maijā ziņoja uzņēmumu pārstāvji.
«Infogr.am» līdzdibinātāja Alise Semjonova aģentūrai LETA sacīja, ka darījuma cena netiek atklāta. Viņa arī sacīja, ka pēc darījuma visi «Infogr.am» darbinieki kļuvuši par «Prezi» daļu īpašniekiem.