Pēc IT sistēmu modernizācijas ar Swedbank Smart-ID varēs autorizēties arī telefoniski

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: BNS foto

Naktī uz 11.maiju no plkst. 00:00 līdz 06:00 notiks ikmēneša IT uzlabojumu ieviešana Swedbank sistēmās, kā rezultātā iespējami pārtraukumi Swedbank karšu, maksājumu pakalpojumu un internetbankas darbībā.

Piemēram, tiks ieviesti nākamie pilnveidojumi Smart-ID darbībā. Turpmāk Smart-ID lietotāji varēs autorizēties ne tikai Swedbank internetbankā un mobilajā lietotnē, bet arī zvanot bankai. Turklāt klienti, kuriem ir vairāki aktīvi Smart-ID konti, varēs veikt maksājumus daudz ātrāk un vairs nevajadzēs izvēlēties Smart-ID iekārtu manuāli, jo maksājuma apstiprināšana notiks tajā pašā ierīcē, ar ko notika pieslēgšanās. Savukārt uzņēmumu vadītāji varēs administrēt lietotājus internetbankā ar Smart-ID.

Smart-ID ir jauns veids, kā pieslēgties Swedbank internetbankai vai mobilajai lietotnei un turpmāk arī Konsultāciju centram pa tālruni. Tā ir atsevišķa mobilā lietotne, kuras lietošanai jāizveido tikai divi PIN kodi. Šonedēļ Smart-ID sāk izmantot jau 50 000. bankas klients, savukārt transakciju apjoms sasniedza 1 miljonu.

Regulārie sistēmu uzturēšanas darbi tiek veikti naktīs, lai minimizētu neērtību iespējamību. Šādi darbi tiek veikti regulāri, uzturot un pastāvīgi attīstot Swedbank IT sistēmu un mūsdienīgus pakalpojumus klientiem.

Svarīgākais
Uz augšu