/nginx/o/2018/07/07/8306429t1he428.jpg)
Šanhajas automobiļu izstādē Ķīnas autobūves kompānija Qoros parādījusi konceptuālu elektropiedziņas superauto, kurš izstrādāts, piesaistot zviedru hipermašīnu ražotāju Koenigsegg.
Par K-EV nodēvētais konceptauto ir apgādāts ar četriem elektromotoriem, kas kopā attīsta 870 zirgspēkus. Katrs no motoriem griež vienu riteni, tātad automobilim ir elektriska pilnpiedziņa. Pateicoties tai,
K-EV 100 km/h sasniedz 2,7 sekundēs un maksimāli attīsta 260 km/h,
savukārt gaitas rezerve ar pilnām baterijām ir 480 kilometri, raksta Motor.ru.
/nginx/o/2018/07/07/8306421t1hf663.jpg)
Tādu autonomiju nodrošina mašīnai uzstādītie akumulatori, kuru energoietilpība sasniedz 107 kilovatstundas. Salīdzinājumam - Tesla Motors savam Model S šobrīd piedāvā 100 kWh baterijas.
/nginx/o/2018/07/07/8306423t1hf0d0.jpg)
Qoros K-EV pamatā ir asimetrisks oglekļa šķiedras monokoks, kura īpatnējās konstrukcijas dēļ
vadītāja pusē ir milzīgas uz augšu veramas durvis, bet otrā pusē - divas durvis.
Priekšējās veras ierastā veidā uz priekšu, savukārt aizmugurējās ir bīdāmas.
/nginx/o/2018/07/07/8306425t1hfc9d.jpg)
K-EV salonā ir četras atsevišķas sēdvietas ar sēdekļiem, kuru korpusi izgatavoti no oglekļa šķiedras. Vēl viena konceptuālās mašīnas īpatnība - salonā nav fizikālu pogu;
visas funkcijas un sistēmas ir pārvaldāmas, izmantojot skārienekrānus un paneļus.
Gaidāms, ka sērijveida ražošanā pirmais Qoros elektroauto provizoriski nonāks 2019.gadā.
/nginx/o/2018/07/07/8306427t1h8ebc.jpg)