Šodienas redaktors:
Lauma Lazdiņa

Koenigsegg un Qoros radījuši elektrisku un īpaši greizu auto

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Šanhajas automobiļu izstādē Ķīnas autobūves kompānija Qoros parādījusi konceptuālu elektropiedziņas superauto, kurš izstrādāts, piesaistot zviedru hipermašīnu ražotāju Koenigsegg.

Par K-EV nodēvētais konceptauto ir apgādāts ar četriem elektromotoriem, kas kopā attīsta 870 zirgspēkus. Katrs no motoriem griež vienu riteni, tātad automobilim ir elektriska pilnpiedziņa. Pateicoties tai,

K-EV 100 km/h sasniedz 2,7 sekundēs un maksimāli attīsta 260 km/h,

savukārt gaitas rezerve ar pilnām baterijām ir 480 kilometri, raksta Motor.ru.

Foto: Publicitātes foto

Tādu autonomiju nodrošina mašīnai uzstādītie akumulatori, kuru energoietilpība sasniedz 107 kilovatstundas. Salīdzinājumam - Tesla Motors savam Model S šobrīd piedāvā 100 kWh baterijas.

Foto: Publicitātes foto

Qoros K-EV pamatā ir asimetrisks oglekļa šķiedras monokoks, kura īpatnējās konstrukcijas dēļ

vadītāja pusē ir milzīgas uz augšu veramas durvis, bet otrā pusē - divas durvis.

Priekšējās veras ierastā veidā uz priekšu, savukārt aizmugurējās ir bīdāmas.

Foto: Publicitātes foto

K-EV salonā ir četras atsevišķas sēdvietas ar sēdekļiem, kuru korpusi izgatavoti no oglekļa šķiedras. Vēl viena konceptuālās mašīnas īpatnība - salonā nav fizikālu pogu;

visas funkcijas un sistēmas ir pārvaldāmas, izmantojot skārienekrānus un paneļus.

Gaidāms, ka sērijveida ražošanā pirmais Qoros elektroauto provizoriski nonāks 2019.gadā.

Foto: Publicitātes foto
Uz augšu