Martā kopumā visvairāk skatītais televīzijas kanāls Latvijā bija TV3

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Ieva Čīka / LETA

Martā Latvijā visvairāk skatītais televīzijas (TV) kanāls, iekļaujot arī TV skatīšanos ar nobīdi laikā, bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 12,4%, liecina pētījumu kompānijas «Kantar TNS» apkopotie dati.

Otrs skatītākais kanāls martā bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 10,7%. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija PBK, kuram veltīti 8,4% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kanāla «NTV Mir Baltic» skatīšanās laika daļa bija 8,1%, kanāla LNT – 7,6%, kanāla «RTR Planeta Baltija» – 7% un kanāla 3+ - 3,4%. No kopējā skatīšanās laika kanālam «REN TV Baltic» veltīti 2,8%, kanālam LTV7 – 2,5%, kanālam TV6 – 2% un kanālam «RīgaTV 24» – 1,5%. Savukārt kanālam TNT skatīšanās laika daļa bija 1,3%, kanālam «Discovery Channel» – 0,9% un kanālam «CTC Baltija» veltīti 0,8% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kanālu «Nickelodeon», «Re:TV», STV un Kanāla 2 katra skatīšanās laika daļa bija 0,7%. Kanāla «Kidzone TV» skatīšanās laika daļa bija 0,6%, savukārt kanālu 360TV, FOX un «Fox Life» katra skatīšanās laika daļa bija 0,5%. Kanālam «National Geographic Channel» veltīti 0,4% un kanālam «Sony Channel» – 0,3% no kopējā skatīšanās laika. Savukārt kanālu 1BM un «Sony Turbo» katram veltītā skatīšanās laika daļa bija 0,1%.

«Kantar TNS» Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka vidēji ik dienu 68,9% vēroja TV programmas to ētera laikā. Savukārt vidēji 10,1% Latvijas iedzīvotāju tās vēroja to ētera dienā, bet izvēloties sev ērtāku laiku. Vidēji ik dienu 7,6% vēroja marta programmas vēl septiņu dienu laikā pēc to ētera laika.

Konsolidētās TV programmu topa pirmajā vietā martā ierindojies raidījums «Es mīlu tevi, Latvija! 3» kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 10,2% jeb 195,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Otrais skatītākais raidījums martā bija «TV3 Laika ziņas (Svētdienā)», kuras vēroja vidēji 8,1% jeb 155 tūkstoši skatītāju. Savukārt trešajā vietā ierindojās raidījums «Nekā personīga» kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 7,7% jeb 147,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Jau ziņots, ka februārī skatītāko TV kanālu topā, iekļaujot arī TV skatīšanos ar nobīdi laikā, TV3 panācis LTV1, abiem TV kanāliem gūstot vienlīdz lielu skatīšanās laika daļu - 11,3%. Savukārt trešais kopumā skatītākais TV kanāls februārī bija PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 8,3%.

Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu