Pēcapokalipses dragsters no Zviedrijas
Ja pēc apokalipses notiks dragreisa sacensības, šis būs viens no pirmajiem, kas stāsies uz starta līnijas. No Zviedrijas uz «Auto Exotica 2017» ekspozīciju ieradies dragsters, kas ieturēts «Mad Max» kinofilmā redzamo ērmīgo braucamo stilā –riteņi ārpus virsbūves gabarītiem, bet jumta vietā tikai drošības caurules. Šis ar speciāli norūsināta metāla paneļiem darinātais dragsters ir aprīkots ar iespaidīgu un masīvu amerikāņu V8 dzinēju.
Airtona Sennas mantojums – «Honda NSX»
Klasisko automobiļu cienītāji novērtēs 90. gadu japāņu superauto «Honda NSX», kura tapšanā savulaik piedalījies arī F-1 leģendārais pilots Airtons Senna. Ar 275 zirgspēku jaudīgo V6 dzinēju, kas atrodas aiz sēdekļiem, «Honda NSX» bija ātrāks par tā laika «Ferrari» ar V8 motoru, bet tajā pašā laikā arī lētāks un uzticamāks par itāliešu superauto. Ne velti «Honda NSX» tiek dēvēta par japāņu «Ferrari».
4500 zirgspēku dragreisa auto no Igaunijas
Visjaudīgākais Igaunijā tapušais automobilis – «Funny Car» ar 4500 zirgspēkiem, kas paredzēts braukšanai tikai un vienīgi dragreisa sacensībās. Spēkratam ir cauruļu rāmja konstrukcija un virsbūves paneļi no kompozītmateriāliem, lai panāktu maksimāli vieglu konstrukciju. Milzīgā jauda, cita starpā, tiek panākta, degvielā izmantojot metanolu, kam ir daudz augstāks oktānskaitlis nekā degvielas uzpildes stacijās nopērkamajam benzīnam.
60. gadu amerikāņu sacīkšu leģenda «AC Cobra»
Oriģināli tapis kā britu automobilis ar sešcilindru dzinēju, tomēr pasaules slavu un kultu 60. gados radīja līdz ar amerikāņu «Shelby» versijām, kas šajā automobilī uzstādīja jaudīgu «Ford» V8 motoru, lai konkurētu ar tā laika amerikāņu sporta auto etalonu «Chevrolet Corvette». «Shelby» spēkratiem tas arī izdevās, un sacīkstēs tikai apsteigta ne tikai «Corvette». Leģendārā «AC Cobra» tiek ražota kā hobijauto līdz pat mūsdienām.