Viņš norādīja, ka vietējiem medijiem pašlaik lielākais izaicinājums ir atrast kopīgu pieeju datu jautājumā, kā arī reklāmas formātu standartos. «Saasinoties jautājumam par starptautisko tīklu kvalitāti,
ir laba iespēja piedāvāt lokālus risinājumus, kas atbilst tirgus prasībām un jaunākajām tendencēm,»
sacīja portāla «Tvnet» biznesa attīstības direktors.
LRA valdes priekšsēdētāja Baiba Liepiņa norādīja, ka kopumā reklāmdevēju aktivitāte pagājušajā gadā ievērojami pieaugusi,
tomēr reklāmdevēju investīcijas aizvien lielākos apjomos nonāk ārzemēs reģistrētajos medijos,
kuriem arvien lielāku uzmanību un laiku velta Latvijā dzīvojošās un reklāmdevējus interesējošās auditorijas, līdz ar to Latvijas mediju reklāmas tirgus izaugsme 2016.gadā bijusi mazāka par 1%.
Tomēr viņa skaidroja, ka, attīstoties un paplašinoties iespējām digitālajā mediju vidē, kā arī notiekot patērētāju mediju patēriņa un ikdienas dzīves ieradumu maiņai, zīmolu īpašnieki turpina īstenot jaunas komunikācijas un mediju stratēģijas, kas spēj nodrošināt efektīvu viņu uzstādīto biznesa mērķu sasniegšanu.
Savukārt AS «Lauku Avīze» valdes loceklis Aigars Stankēvičs skaidroja, ka neatkarīgi no tā, ka pērn saglabājies reklāmas apjoma samazinājums laikrakstu kategorijā,
pieprasījums pēc laikrakstiem 2016.gadā ir nostabilizējies.
Tam par iemeslu ir atsevišķu nozaru aktivitātes, piemēram, mežsaimniecībā, kā arī valsts un pašvaldību iepirkumi.
Komentējot apkopotos Latvijas mediju reklāmas tirgus datus par 2016.gadu, «MTG TV Latvia» valdes priekšsēdētāja Baiba Zūzena norādīja, ka auditorijas vēlme iegūt informāciju vai vienkārši izklaidēties sev ērtā laikā un vietā nosaka satura piedāvājumu digitālajās platformās. Savukārt auditorijas acīm un uzmanībai, pēc Zūzenas teiktā, seko arī reklāmas apjoma pieaugums dažādās digitālajās vidēs.
Viņa norādīja, ka iepriekšminētajām tendencēm seko pieaugošie video reklāmas apjomi, būtiski palielinoties gan mobilajās aplikācijās, gan arī interneta vidē.
«Turpina pieaugt pieprasījums pēc multiplatformu reklāmas risinājumiem, integrējot un kombinējot televīziju, radio un digitālos medijus,
un tādējādi ļaujot maksimāli efektīvi sasniegt nepieciešamo mērķa auditoriju,» skaidroja Zūzena.
LRA ir sabiedriska organizācija, kurā ir apvienojušies reklāmdevēji, mediji un aģentūras. Asociācijas mērķis ir veicināt reklāmas nozares attīstību un aizstāvēt savu biedru intereses.