Auto bija pārsteidzoši praktisks, ar labu izskatu, ērts braukšanai. Jumtu bija salīdzinoši viegli nolaist, un tas labi aizsargāja pret sliktiem laika apstākļiem. Sākumā «Sunbeam Alpine» bija aprīkota ar 78 ZS lielu 1,5 litru motoru, taču vēlāk motora tilpums un jauda tika palielināta līdz 1,7 litriem un 93 ZS.
Sportiskais izskats un naskā gaita padara «Sunbeam Alpine» par ļoti noderīgu klasisko auto. Starp citu, safīrzils «Sunbeam Alpine» ir redzams arī Alfrēda Hičkoka 1955.gada filmā «Noķert zagli», kur galvenās lomas atveidoja Kerijs Grānts un Greisa Kellija.
Mercedes – Benz 230SL (1963 - 1965)
Garš, zems, ar taisnām virsmām, asām šķautnēm un milzīgu «Mercedes» emblēmu priekšpusē: Pola Braka dizains radīja sajūsmu 1963.gadā un turpina fascinēt auto mīļus arī šodien. Cietā, viegli ieliektā noņemamā jumta dēļ «230 SL» dēvē arī par «Pagoda».
«Mercedes – Benz 230 SL» bija pirmais auto, ko projektēja pēc inženiera Bela Bareni izstrādātajām pasīvās drošības prasībām. Mašīnai bija izturīgs, nedeformējams salons, kā arī īpašas deformācijas zonas priekšpusē un aizmugurē. Salonā nebija asu stūru, panelis bija tapsēts ar mīkstu materiālu, bet stūre trieciena brīdī spēja salocīties. Pasīvai drošībai atbilda arī noņemamais «Pagoda» jumts.
Interesanti, ka eleganto un komfortablo mašīnu ar automātisko pārnesumkārbu vairāk bija iecienījušas sievietes nekā vīrieši. Pēc dažiem gadiem modeli «230 SL» nomainīja «250 SL» un «280 SL». Vienīgā atšķirība - dzinēja tilpums, no 2,3 litriem palielinoties līdz attiecīgi 2,5 litriem un 2,8 litriem. «Mercedes – Benz 280 SL» beidza ražot 1971.gadā.
Šova «Auto S.O.S.» 5.sezonas sērijas kanālā «National Geographic» būs skatāmas no 23.marta ceturtdienās plkst. 21:00.