Jaunajam 2017. gada Harley-Davidson Street Rod modelim ir uzlabots dzinējs, parocīga jaudas kontrole un izteiksmīgs Harley-Davidson Dark Custom stils. Motocikla rāmis piemērots agresīvākai un asākai braukšanas manierei, drošai un uzticamai līkumu veikšanai, nodrošinot pilnīgu braucēja kontroli pār spēkratu. Harley-Davidson Street Rod radīts uz ielas motocikla bāzes, lai valdītu pilsētā.
Pavasaris klāt - Harley-Davidson prezentē jauno Street Rod
Jaunā modeļa uzlabojumi:
- Muskuļots vidējās klases motocikls ar palielinātu jaudu, vieglāku un precīzāku vadāmību agresīvākam braukšanas stilam;
- Street Rod jaunais V-twin dzinējs ar lielāku maksimālo jaudu un lielāku griezes momentu pie plašāka apgriezienu diapazona;
- Jauna rāmja ģeometrija, 17 collu priekšējais un aizmugurējais ritenis – atsaucīgākai un precīzākai vadāmībai;
- 43 mm USD amortizatori ar atdalītu rezervuāru aizmugurējiem amortizatoriem;
- Dubultie 300 mm priekšējie bremžu diski aprīkoti ar ABS standarta komplektācijā;
- Trīs iespējamie krāsojuma veidi - Street Rod Dark Custom stilā, modeļa individualitātes un stila labākai izcelšanai
2017. gada Harley-Davidson Street Rod ir uzlabots dzinējs: lielākus griezes moments tieši pie dzinēja vidējiem apgriezieniem, lielāka jauda pie maksimāliem apgriezieniem, lielāki maksimālie apgriezieni. Dzinējs ir ievietots rāmī, kura kontūras veidotas ar daudz asākām, ģeometriskām līnijām agresīvākam braukšanas stilam. Ir pārveidota motocikla piekare, bremzes un riteņi.
Jaunais modelis labi iekļaujas Street Rod spēkratu līnijā. Harley-Davidson Dark Custom sakumpušais stils (ar mājienu uz agresīvu braukšanu), izveidots kā piedzīvojumu meklētāja braucamais, kas rada iespaidu, ka motocikls raujas uz priekšu.
Street Rod ir iespējams trīs krāsu versijās
- Vivid Black
- Charcoal Denim
- Olive Gold
Metjū Vēbers, Harley-Davidson galvenais inženieris: «Street Rod jaunais motors ir ar labāku gāzu apmaiņas sistēmu dzinējā, augstāku kompresijas pakāpi un lielākiem maksimālajiem apgriezieniem. Tas piesaista uzmanību. Mēs izveidojām motocikla rāmi, kurš būtu piemērots agresīvam un asākam braukšanas stilam, drošai un uzticamai līkumu izbraukšanai, sasverot motociklu. Rezultātā mēs panācām ideālu attiecību starp sēdpozīciju, kāpšļu izvietojumu un plato stūri, kura nodrošina pilnīgu braucēja kontroli pār spēkratu. Šobrīd Street Rod izskatās satriecoši labi un ir tuvs sākotnējai iecerei – sniedz visu, ko gaidījām!»
Vairāk jaudas pie vidējiem dzinēja apgriezieniem
Street Rod ir aprīkots ar šķidrumdzeses, OHC 8V 60° V-Twin dzinēju, kam ir par 20% vairāk zirgspēku un par 10% lielāks griezes moments nekā iepriekšējam Street 750. Vislielākā jauda ir pie 8750 apgr/min., bet griezes momenta maksimums tiek sasniegts pie 4000 apgr./min. Jaudas līkne veidota tā, lai optimālie jaudas režīmi būtu pie 4000 - 5000 apgr./min.
Ir izveidota lielāka gaisa ieplūde, kā arī 42 mm degmaisījuma padeves kanāli, jauna 4 vārstu cilindru galva un jauna profila sadales vārpsta, kā arī labākas caurplūdes gāzu izplūdes sistēma. Tas viss veidots labākai gāzu apmaiņai, efektīvākai degvielas maisījuma padevei. Kompresijas pakāpe ir pacelta no 11.0: 1 uz 12.0:1. Maksimālie dzinēja apgriezieni paaugstināti no 8000 apgr/min uz 9000 apgr/min.
Asāka ģeometrija, jauna piekare un bremzes nodrošina veiklāku vadību
Street Rod rāmis ir veidots tā, lai atbilstu jaunajiem dzinēja jaudas režīmiem. Priekšējā dakša aprīkota ar 43 mm amortizatora stieņiem, kas stiprināti alumīnija tiltiņos - tas samazina motocikla kopējo svaru. Priekšējās dakšas sagāzuma leņķis no 32 grādiem ir izmainīts uz 27 grādiem, kas veicina labāku vadāmību.
Jaunie aizmugures piekares amortizatori ir aprīkoti ar papildu ārējo rezervuāru. Šāda konstrukcija ļauj palielināt balstiekārtas gājienu par 31% - uz 117 mm. Tas nodrošina lielāku komfortu braukšanas laikā un ļauj amortizēt lielākus triecienus.
Jaunā sēdekļa forma labāk fiksē braucēja stāvokli. Sēdeklis ir pacelts līdz 765 mm un nodrošina labāku pārskatāmību, vadot motociklu. Street Rod ir aprīkots ar jaunu kāpšļu sistēmu, kas nodrošina ērtāku motocikla noturēšanu stacionārā stāvoklī. Jaunā kāpšļu konstrukcija ļauj daudz zemāk sasvērt motociklu pagriezienos – 37,3 grādi pa labi un 40,2 grādi pa kreisi (iepriekš 28,5 grādi uz abām pusēm).
Platā dragreisa stila stūre veido daudz agresīvāku braucēja sēdpozīciju. Spoguļi var tikt montēti gan virs stūres, gan zem – tā, lai skatu netraucē braucēja rokas.
Street Rod ir aprīkots ar 17 collu priekšējo un aizmugurējo alumīnija riteni ar melniem spieķiem. Riteņiem uzstādītas Michelin Scorcher 21 riepas. To izmērs 120/70R17V priekšā un 160/60 R17V aizmugurē; Priekšā uzstādītas dubultās 300 mm disku bremzes ar divu virzuļu suportiem un aprīkotas ar ABS. Standarta aprīkojumā ietilpst arī drošības sistēma «Harley-Davidson’s Smart Security System».
Dark Custom «rozīnīte» ir jaunās izmaiņas un papildaprīkojums
Street Rod trumpis ir uzlabotais dzinējs, parocīga jaudas kontrole un acis priecējošais Harley-Davidson Dark Custom stils. Biezs, melns krāsojums priekšējai «dakšai» un tā savienojuma tiltiņam, aprīkots ar jaunu ātruma mērvienību paneli (korpusa krāsojumā, ar melnu uzsvaru centrā) un smaguma centru, vērstu uz motocikla piekares priekšējo daļu. Aizmugurējā noslēguma daļa (aste) aprīkota ar perforēto dubļu sargu, LED pagriezienu un bremžu gaismām.
Paaugstināta sēdpozīcija un 17 collu riteņi veido Street Rod atlētisko tēlu komplektā ar jauno gaisa filtra noformējumu. Tā apcirptā izplūdes sistēma rada skarba braucamā koptēlu.