Domāju, ka tas joprojām nav skaidrs, tomēr, ja nu cilvēks ir sevi beidzot pozicionējis, ir vērts izteikt arī dažus apsvērumus. Ņemot vērā, ka Kristovskis, teiksim tā, ar pieticību pašnovērtējumā neizceļas, viņš, iespējams, ir laba kandidatūra, kas vispār spēj Lembergam retorikā turēt līdzi (atcerēsimies, ka savulaik tas Kristovskim gluži labi izdevās Rīgā, kur pretī bija arī «smags pasažieris», Ainārs Šlesers). Cik var spriest pēc Kristovska pirmajiem izteikumiem, piedāvājuma pamatā būs nevis kārtējo reizi oligarhu un tiesvedību piesaukšana, bet apgalvojums, ka Lembergs patiesībā nemaz tik labs saimnieks Ventspilī nav. Ņemot vērā, ka Lemberga gadījumā vārdu savienojums «smagos noziegumos apsūdzētais» jau sen lielu daļu publikas nesatrauc, šāda taktika varētu strādāt. Cits jautājums, vai Kristovskim ir ventspilniekus pārliecinoši argumenti tēzei, ka viņa vadībā pilsēta varētu piesaistīt vairāk investīciju, radīt vairāk jaunu darba vietu utt. Jo neaizmirsīsim, ka Lembergs jau sen lieto industrializācijas tēmu kā atsvaru tranzīta kā ienākumu avota samazinājumam. Mājienus, ka Rīga Lembergu interesējot vairāk par Ventspili, Lembergs pratīs izsmiet. Turklāt jāpatur prātā, ka Lembergs vienmēr var teikt, ka pilsētas attīstību bremzē tieši Kristovsku atbalstošā grupējuma (Rūdolfs Meroni & Co.) nemākulīgā saimniekošana tranzītbiznesā. Prasīt, lai vēlētājs izvērtē, kuram šajos savstarpējos apvainojumus ir vairāk taisnības, prasīt nevar.