Tāpat kā gran turismo kupejai, arī Vanquish S Volante kabrioletam zem motora pārsega iebūvēts 6 litru V12 atmosfēriskais motors, kurš tagad attīsta apaļus 600 ZS. Iepriekš motora jauda bija 573 ZS.
Cik dinamisks un cik ātrs ir jaunais kabriolets, nav zināms. Zināms ir tikai tas, ka auto izskatās lieliski un ka kupeja 100 km/h spēj sasniegt 3,5 sekundēs.
Ferrari 812 Superfast
Ženēvā prezentētais 812 Superfast ir modeļa F12berlinetta tiešais pēctecis, turklāt krietni vien pārāks. Tam aizvien ir priekšā starp priekšējo asi un salonu iebūvēts V12 atmosfēriskais motors, taču tā darba tilpums ir palielināts no 6,2 līdz 6,5 litriem. Un ne bez sekām, jo motora jauda tagad ir apaļi 800 zirgspēki. Tādējādi, ja neskaita īpašā izlaiduma modeļus ar vidū iebūvētu V12 motoru, šis ir visu laiku jaudīgākais Ferrari sērijveida modelis.
Liekot lietā F-1 čempionātā gūtās zināšanas elektronisko sistēmu, jaudas pārvada un aerodinamikas jomā, Ferrari ir izdevies radīt klasiskās piedziņas ielas auto, kurš spēj līdz 100 km/h paātrināties 2,9 sekundēs, līdz 200 km/h - 7,9 sekundēs un maksimāli attīstīt 340 km/h.
Pagani Huayra Roadster
Huayra rodsters ir auto, kuru kaislīgais itāļu autobūves meistars Horacio Pagani sāka izstrādāt jau 2010.gadā. Darbs turpinājās trīs gadus, līdz 2013.gadā viss projekts tika izmests atkritumos un sākta jauna dizaina izstrāde. Tagad tā ir pabeigta un Ženēvā nogādāts gatavais rodsters, kurš, tāpat kā Huayra kupeja, arī ir rūpīgi pārdomāts, katra skrūvīte, katra virsma, katra detaļa ne tikai pilda savu darbu, bet arī labi izskatās.