Šodienas redaktors:
Jānis Tereško

Februārī kopumā skatītāko TV kanālu topā TV3 panācis LTV1

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: PantherMedia/Scanpix

Februārī skatītāko televīzijas (TV) kanālu topā, iekļaujot arī TV skatīšanos ar nobīdi laikā, TV3 panācis LTV1, abiem TV kanāliem gūstot vienlīdz lielu skatīšanās laika daļu, liecina pētījumu kompānijas «Kantar TNS» apkopotie dati.

TV3 un LTV1 bija februārī skatītākie TV kanāli, iekļaujot arī TV skatīšanos ar nobīdi laikā, - katra kanāla skatīšanās laika daļa bija 11,3%.

«Kantar TNS» Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka TV3 februārī ieguvis lielāko reitinga pieaugumu, pateicoties tā skatīšanai ar nobīdi laikā. Skatīšanos ar nobīdi laikā biežāk izmanto jaunāki skatītāji, kuru īpatsvars starp TV3 skatītājiem ir augstāks nekā starp LTV1 skatītājiem.

Trešais kopumā skatītākais TV kanāls februārī bija PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 8,3%. Tam seko kanāls LNT, kuram veltīti 7,7% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt "NTV Mir Baltic" veltīti 7,4% no kopējā TV skatīšanās laika, kanālam "RTR Planeta Baltija" - 6,9%, kanālam "REN Balti - 3,1%, kanālam 3+ - 3%, kanālam LTV7 - 2,6% un kanālam TV6 veltīti 2,2% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kanāliem «RīgaTV 24» un TNT katram veltīti 1,4%, bet kanāliem «Nickelodeon» un STV katram veltīti 0,9% no kopējā TV skatīšanās laika. «Kanāla 2» un «CTC Baltija» katra skatīšanās laika daļa februārī bija 0,8%, kanāla «Re:TV» - 0,6% un kanālu «360TV» un «Kidzone TV» katra skatīšanās laika daļa bija 0,5%. Kanāliem «Fox», «Fox Life» un «National Geographic Channel» katram veltīti 0,4%, kanālam «Sony Channel» - 0,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt kanāliem «1BM» un «Sony Turbo» katram veltīti 0,1% no kopējā TV skatīšanās laika.

Konsolidētās TV programmu topa pirmajā vietā ierindojies raidījums «Es mīlu tevi, Latvija! 3» kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 10,2% jeb 195 000 Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. «TV3 Laika ziņas (Svētdienā)» ierindojās topa otrajā vietā, tās vēroja vidēji 8,8% jeb 167 900 skatītāju. Savukārt trešā skatītākā programma bija «Supernova 2017. Fināls» kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 8,6% jeb 165 600 Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Jau vēstīts, ka janvārī Latvijā visvairāk skatītākais televīzijas (TV) kanāls, iekļaujot arī TV skatīšanos ar nobīdi laikā, bija LTV1, kam veltīti 10,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt TV3 bija otrs skatītākais kanāls, un tā skatīšanās laika daļa bija 10%. Trešais skatītākais kanāls - PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 9%.

Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu