Harley-Davidson prezentē jauno 2017.gada Road King Special. Drosmīga un mūsdienīga izskata jaunais modelis aprīkots ar svaigāko Milwaukee-Eight dzinēju, kā arī jaunu priekšējo dakšu un aizmugurējo amortizāciju.
Izmērcēts melnā un aprīkots ar muskuļoto Milwaukee-Eight dzinēju
Lielai daļai braucēju Road King ir klasisks Harley-Davidson tūringa klases motocikls. Tā siluets ataino vēsturi. Dizains, kas izturējis laika pārbaudi, rod savas saknes 1949. gadā, kad pirmais šīs saimes modelis FL skāra lielceļus.
2017. gadā Harley-Davidson savas vēstures almanaham pievieno jaunu nodaļu, radot Road King Special – motociklu, kas izstaro drosmi un atspīd krietni tumšākās šķautnēs.
Harley-Davidson Stila & Dizaina viceprezidents Breds Ričards: «FL sērija vienmēr ir atspoguļojusi Harley-Davidson braukšanas pieredzes nevainojamību. Mainot hromētās virsmas uz melnām un pazeminot motocikla profilu, mēs esam ievietojuši tradicionālo Road King jaunā telpā. Radīts, lai brauktu un brauktu spēcīgi, Road King Special izstaro draudus. Tieši tādu mēs to radījām.»
Svarīgākie akcenti
Izmērcēts melnā un aprīkots ar muskuļoto 1750 cm3 Milwaukee-Eight dzinēju, jaunais Road King Special vada Harley-Davidson Touring līniju jaunā, dramatiska stila virzienā, klasisko Road King interpretējot modernā perspektīvā.
Amortizācijas sistēma ir pieskaņota stila un dzinēja jaunumiem. Jaunie dakšas kārtridži nodrošina uzlabotu triecienu slāpēšanas kontroli, savukārt aizmugurējie amortizatori ir pilnībā pārveidoti - tagad ar hidraulisko (nevis gaisa) amortizatora pirmsspriegojuma regulāciju.
Road King Special tiks piedāvāts četrās krāsās: Vivid Black, Charcoal Denim, Hot Rod Red Flake Hard Candy Custom, Olive Gold.
Stils
Masīvais, melni glancētais luktura korpuss ir Road King Special raksturojošais stila elements. 9 collu augstā mini-ape stila stūre nostāda braucēju agresīvā braukšanas pozīcijā, kas ir ērta arī tālākos pārbraucienos.
Melnie elementi caurauž Road King Special dizainu: motora aizsargs, stūre un rokas kontroles elementi, spoguļi, pagrieziena signāli, motora vāki, gaisa filtra kastes vāks, izpūtēji un izpūtēju aizsargi ir melni. Hroms atlicis tikai dažos stila elementos.
Jaunie, melni glancētie lietie 19 collu priekšējie alumīnija diski dominē motocikla ārējā veidolā. Aizmugurē pagarinātās sānu somas plūst pāri izpūtējiem, kas piešķir motociklam pazeminātu izskatu, vizuāli piespiežot to pie zemes. Lai sasniegtu šādu efektu, nebija pat nepieciešamības samazināt amortizatora gājienu. Harley-Davidson «Smart Security System» ir Road King Special standarta aprīkojumā.
Dzinējs
Visiem 2017. gada Harley-Davidson tūringa motocikliem Milwaukee-Eight dzinējs piedāvā ātrāku droseles atsaucību, vairāk jaudas apdzenot, dzidrāku skaņu, gludāku braucienu un košas izjūtas, ko braucējs vēlas no Harley-Davidson tūringa motocikla dzinēja.
Road King Special ir pirmais modelis, kas aprīkots ar Milwaukee-Eight viscaur melno dzinēja apdari.
Lielāks griezes moments
Katrs Milwaukee-Eight dzinējs piedāvā par 10% lielāku griezes momentu nekā dzinēji, kas sastopami pārējos Touring modeļos. Papildus palielinātajam darba tilpumam Milwaukee-Eight dzinējam ir lielāka kompresijas pakāpe un četru vārstu cilindru galva ar 50% lielāku ieplūdes un izplūdes kapacitāti. Dzinēja galvas vārstu atvērējmehānismam vairs nav nepieciešama regulācija, jo tas rūpnīcā uzstādīts uz mūžu. Dubultās aizdedzes sveces katrā cilindrā veicina efektīvāku degvielas sadegšanu. Vienas ķēdes piedziņas sadales vārpsta ir vieglāka, mehāniski mazāk sarežģīta un rada mazāku berzi un skaņu.
Straujāks paātrinājums
Milwaukee-Eight dzinējs sver tikpat, cik priekšgājējs, tāpēc viss papildu spēks tiešā veidā konvertējas uzlabotā paātrinājumā. Milwaukee-Eight 107 paātrinās par 11 procentiem ātrāk no 0 līdz 100 kmh - tas ir pielīdzināms triju motociklu garumu pārsvaram, un 11 procentus ātrāk no 100 līdz 130 km/h augstākajā pārnesumā, kas ir pielīdzināms divu motociklu garumu pārsvaram, salīdzinot ar Twin Cam High Output 103 dzinēju.
Siltuma vadība
Milwaukee-Eight dzinējs piedāvā uzlabotu braucēja un pasažiera termālo komfortu, pateicoties samazinātai siltuma absorbcijai, palielinātai siltuma novadīšanai un pārveidotai izplūdes sistēmai. Milwaukee-Eight 107 dzinējs piedāvā precīzu dzesēšanas stratēģiju, kas vada eļļas plūsmu apkārt cilindra galvas karstākajām vietām. Jauns detonācijas sensors katram cilindram nodrošina precīzāku laika kontroli. Aizmugurējais izpūtējs un izpūtēja katalizators ir pārvietots, lai karstumu aizvadītu prom no pasažiera. Tukšgaitas apgriezienu skaits ir samazināts no 1000 uz 850 apgriezieniem minūtē.
Uzlabota ergonomika
Jauns, slaidāks kartera vāks un zemā profila forma gaisa filtra vākam nodrošina vairāk vietas braucēja kājām, sēžot un balstoties pret zemi. Visi ar Milwaukee-Eight aprīkotie modeļi ir aprīkoti ar «Assist» un «Slip» sajūgu ar uzlabotu hidraulisko iedarbināšanu.
Samazināta vibrācija
Gumijas dzinēju spilvenos balstītais Milwaukee-Eight dzinējs ir aprīkots ar dzinēja kloķvārpstas balansieri, kas par 75 procentiem samazina vibrāciju tukšgaitā, sniedz patīkamāku sajūtu un komfortu vadītājam un pasažierim, saglabājot Harley V-Twin dzinēja klasisko raksturu.
Bagātāka izpūtēja skaņa
Vieglāki vārsti, viena sadales vārpsta un uzlaboti transmisijas komponenti lieliski samazina dzinēja mehānisko troksni. Motora ieplūde un gaisa filtrs ir veidoti tā, lai samazinātu ieplūdes trokšņus, tomēr nodrošinot maksimālu gaisa plūsmu. Rezultātā jaunais Milwaukee-Eight dzinējs ir klusāks, ar bagātāku izpūtēja skaņu, kas atbilst visiem globālajiem trokšņu un emisijas standartiem, vienlaikus rezonējot izpūtēja dārdoņai.
Uzlabota akumulatora uzlāde
Milwaukee-Eight dzinēja uzlādes sistēma par 50 procentiem vairāk lādē akumulatoru tukšgaitā, nodrošinot jaudas prasības Touring braucējiem, ieskaitot piederumu apgaismojumu, audio, apsildāmo ekipējumu un citus aksesuārus.
Šasija
Road King Special komfortu un vadāmību uzlabo pilnīgi jauni priekšējās un aizmugurējās piekares komponenti, kādi ir visiem 2017. gada Harley-Davidson Touring motociklu modeļiem. Tāpat motocikli ir aprīkoti ar spēcīgām, bet viegli dozējamām bremzēm ar ABS.