Drošos apstākļos, slēgtā testu poligonā, General Motors koncerna uzņēmums Chevrolet pārbaudījis, cik ātrs uz nosacīti taisna ceļa ir tā ražotais Camaro ZL1, kurš vēl pagājušā gada rudenī kļuva par ātrāko sedanu Nirburgringas Nordšleifē.
Chevrolet pārbaudījuši, cik ātrs ir Camaro ZL1
Chevrolet Camaro ZL1 par ātrāko sedanu 20 kilometrus garajā Nordšleifē kļuva pērn, kad distanci veica 7 minūtēs un 29,60 sekundēs. Amerikāņu muskuļauto tādējādi par 3 sekundēm pārspēja iepriekšējo rekordistu, 510 zirgspēku Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio.
Tagad Chevrolet vēlējās noskaidrot, cik ātrs ir uz taisna ceļa, tādēļ devās uz ātrgaitas ovālu Papenburgā, Vācijā, un veica divus ieskaites braucienos - vispirms vienā virzienā pa ovālo, 12,3 kilometrus garo trasi un pēc tam pretējā virzienā. Pirmajā braucienā auto sasniedza 325 km/h, bet otrajā - 311 km/h. Vidējais aritmētiskais maksimālais ātrums tādējādi ir 318 km/h.
Jāpiebilst, ka testā Chevrolet izmantoja standarta mašīnu ar rūpnīcā uzstādītām riepām Goodyear Eagle F1 Supercar 3. Vienīgās modifikācijas bija papildu drošības aprīkojums un ātruma mērīšanas ierīces salonā.
Testos arīdzan noskaidrots, ka ar 10 pakāpju automātisko pārnesumkārbu apgādātais Camaro ZL1 spēj no 0 līdz 96 kilometriem stundā paātrināties 3,5 sekundēs, klasisko dragreisa distanci (ceturtā daļa jūdzes jeb 402 metri) no vietas veikt 11,4 sekundēs un finišu šķērsot ar 204 kilometriem stundā.
Chevorlet Camaro ZL1 ir uzstādīts 6,2 litru V8 kompresordzinējs ar 650 ZS un 881 Nm, ko automātiskā transmisija novada aizmugurējiem riteņiem. To izmērs, tāpat kā riteņiem uz priekšējās ass, standartā ir 20 collas. Ja nav iebildumu nodarboties ar rokdarbiem, Camaro ZL1 ir pasūtāms arī ar sešu pakāpju manuālo transmisiju.
Savienotajās Valstīs ZL1 ar manuālo transmisiju maksā 63,4 tūkstošus dolāru, bet modelis ar automātu - 65,8 tūkstošus.