Šodienas redaktors:
Lauma Lazdiņa

G klase šeihiem un oligarhiem

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Mercedes-Benz

Mercedes-Benz Ženēvas auto šovā prezentēs visu laiku greznāko G klasi - Mercedes-Maybach G 650 Landaulet.

Laiks iet, paradumi mainās. Nevar būt trāpīgāka teiciena, ja runa ir par Mercedes-Benz G klasi, kas dzima septiņdesmitajos gados un sākotnēji bija vienkārša kā traktors ar uzsvaru uz funkcionalitāti, bet tagad kalpo kā statusa apliecinājums un drīzumā būs pieejama arī modifikācijā Maybach G 650 ar 630 zirgspēku motoru zem pārsega.

Jau pagājušajā nedēļā vēstījām, ka Mercedes-Benz ir sagatavojuši G klases Maybach modifikāciju ar Landaulet tipa jumtu, kuram iespējams atsegt tikai aizmugurējo daļu. Apliecinājums tam bija pašas kompānijas izplatīts foto ar speciālās G klases aizmugurējās daļas fragmentu, kā arī kāda Instagram lietotāja uzņemts video un foto, kuros Mercedes-Maybach G klase redzama visā godībā.

Tagad, kad modeļa eksistence vairs nav noslēpums, Mercedes-Benz izplatījuši pirmos oficiālos attēlus, kā arī paziņojuši, ka automobilis tiks prezentēts Ženēvā (ļoti piemērots sarīkojums, jo tas pulcē šādu spēkratu mērķauditoriju) un tiks uzbūvēts vien 99 eksemplāros.

Mercedes-Maybach G 650 Landaulet tuvākie radinieki starp visām G klasēm ir AMG G 63 6x6 un G 500 4x42. G 650 Landaulet ir 5345 mm garš, 2235 mm augsts un ar 3428 milimetru riteņu bāzi. Tas nozīmē, ka salonā, kurā ir tikai četras sēdvietas, par vietas trūkumu kājām jāsūdzas nebūs. Arī par komfortu ir labi padomāts, jo vieglāk būs uzskaitīt to, kā nav, nekā to, kas ir iekļauts aprīkojumā.

Tai pašā laikā nav aizmirsts arī par G klases sūtību. Tas galu galā ir apvidus auto, un tas nozīmē, ka, spītējot augstajam komforta līmenim, privātuma logiem, kas nošķir vadītāju no aizmugurējiem pasažieriem, masāžas sēdekļiem, modernākajai multimediju sistēmai, tam ir jāprot šķērsot upes, braukt mežā un rāpties kalnos. Tehniskā specifikācija dzēš jebkādas šaubas, ka šajā jomā automobilim varētu būt kādi trūkumi, jo tam ir 450 milimetru klīrenss, 325/55 R 22 izmēra riteņi, bloķējami diferenciāļi uz abām asīm, kā arī starp tām, pazeminātie pārnesumi. Automobiļa sirds tikmēr ir spēcīgākais pieejamais Mercedes-AMG V12 biturbo motors, kurš attīsta 630 ZS un 1000 Nm.

Uz augšu