Šodienas redaktors:
Jānis Tereško

«Spices» apgrozījums pērn € 157,45 miljoni; «Spice Home» - € 48,58 miljoni

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Ieva Čīka/LETA

Tirdzniecības centra «Spice» apgrozījums pērn bija 157,45 miljoni eiro, bet mājas preču tirdzniecības centra «Spice Home» apgrozījums pērn bija 48,58 miljoni eiro, informēja tirdzniecības centru pārstāvji.

Salīdzinot ar apgrozījumu 2015.gadā, «Spices» apgrozījums pērn audzis par 2%, bet «Spice Home» apgrozījums pērn pieauga par 1%.

Tirdzniecības kompleksa «Spice» direktore Iveta Lāce norādīja, ka šādu rezultātu izdevies sasniegt ar centru darbības efektivitātes palielināšanu un ar jaunu pircēju piesaistīšanu.

Pagājušajā gadā apkalpoto apmeklētāju plūsma palikusi nemainīga - 10,5 miljoni cilvēku gadā, atklāja Lāce. Lielāki ieņēmumi panākti, pateicoties pircēju noskaņojumam tērēt vairāk naudas - vidējā pirkuma summa «Spicē» pērn pieauga par 3%, kamēr «Spice Home» - par 4%. «Palielināt apgrozījumu palīdzējusi arī abu tirdzniecības centru darbības efektivizēšana, izvērtējot esošo un jauno veikalu darbību. Tas palīdzēja palielināt apgrozījumu uz katru kvadrātmetru nepārtikas jeb modes preču grupā.»

Lielākais apgrozījuma pieaugums centrā «Spice» ir apakšveļas un zeķu segmentā - 82%, pateicoties pasaulē populāru zīmolu veikalu «Chantelle», «Intimissimi» un «La Perla» atklāšanai, sacīja Lāce. Pircēji arvien lielāku lomu piešķir izmeklētai pārtikai, labprāt izvēloties Latvijas ražotāju gardumus. Delikatesēm «Spicē» apgrozījums pieaudzis par 36%. «Spice Home» par 8% audzis apgrozījums mājas preču segmentā. To lielā mērā veicinājusi jaunā «Dormeo Home» koncepta veikala popularitāte.

«Pieņemoties spēkā tendencei cilvēkiem iepirkties interneta veikalos, tirdzniecības centriem jāgatavojas aizvien asākai cīņai par pircēju, kā arī nemitīgi jādomā, kā klientiem radīt iepirkšanās piedzīvojumu, pievienoto vērtību, kas mudinātu cilvēkus piecelties no dīvāna un doties uz tirdzniecības vietu. Globālā pieredze rāda, ka tie veikali, kas piedāvā tikai un vienīgi iespēju nopirkt preci, pamazām mirst, jo cilvēkiem ir ērtāk ieklikšķināt vajadzīgās preces tīmeklī. Tādēļ mūsu tuvākās nākotnes mērķis un izaicinājums ir gādāt, lai «Spicē» apmeklētājiem iepirkšanās būtu īpaša pieredze un patīkama laika pavadīšana, kādu var izbaudīt tikai klātienē,» atzīmēja Lāce.

Lai nodrošinātu konkurētspējīgu piedāvājumu, pērn «Spicē» atklāti vairāki Latvijas tirgū iepriekš nebijuši modes preču veikali - franču apģērbu zīmolu «Maje» un «Sandro», kā arī itāļu modes zīmola «Twinset» un luksusa modes namu «Love Moschino» un «La Perla» veikali, brīvā laika apģērbu veikals «Marina Yachting», bērnu apģērbu veikals «Be Billies», pasaulē pieprasītā franču apakšveļas zīmola «Chantelle» veikals, Latvijā radītu somu «UnaVita» stends un citi, teica Lāce.

Kā liecina «Firmas.lv» informācija, tirdzniecības centra «Spice» pārvaldītājas SIA «MKEE» apgrozījums 2015.gadā bija 4,75 miljoni eiro, bet peļņa - 2,02 miljonus eiro. SIA «MKEE» dibināta 2000.gadā, uzņēmuma pamatkapitāls ir 2844 eiro. «MKEE» pieder Igaunijā reģistrētiem uzņēmumiem - «E.L.L. Kinnisvara» (75%) un «Tristafan» (25%).

Svarīgākais
Uz augšu