Šodien, pēc nedēļas nogalē veiktās informācijas tehnoloģiju (IT) un klientu apkalpošanas sistēmas nomaiņas, «SEB banka» sākusi darbu jaunajā IT sistēmā, ieviešot arī jaunu internetbankas versiju, pavēstīja bankas Korporatīvās komunikācijas pārvaldes vadītāja Agnese Strazda.
«SEB banka» ievieš jaunu internetbanku
Viņa arī norādīja, ka «SEB banka» turpina novērtēt jaunās sistēmas ātrdarbību, kā arī turpmāko nedēļu laikā visos apkalpošanas kanālos turpinās iepazīstināt un konsultēt klientus par izmaiņām, kas stājušās spēkā līdz ar jaunās sistēmas ieviešanu.
Tāpat Strazda atzīmēja, ka nedēļas nogalē, no 10. līdz 12.februārim, «SEB banka» sniedza atbalstu vairāk nekā 2000 klientu, kuri sazinājās ar banku pa informatīvo tālruni.
Bankas pārstāvji arī aicināja klientus izmantot sagatavotos video, kas ļauj iepazīties ar jaunās internetbankas izkārtojumu un funkcionalitāti.
Šajā nedēļā vairāk nekā 60 bankas darbinieku no dažādām struktūrvienībām apvienos spēkus un veidos īpašu mobilo komandu, kas palīdzēs klientu apkalpošanas procesā strādājošajiem.
«Šodien noslēdzas viens būtisks posms «SEB bankas» jaunās IT sistēmas ieviešanā. Darbs pie jaunās sistēmas sākās uzreiz pēc eiro ieviešanas. Jaunās sistēmas izstrādē bija iesaistīti kopā 500 SEB Baltijas divīzijas darbinieku. Tajā pašā laikā šodien sākas jauns posms - klientiem nododam lietošanā jauno internetbanku, kas ir moderna un arī ērta. Apzināmies, ka mūsu klientiem būs nepieciešams laiks, lai ar jaunumiem iepazītos, jo pat visgaidītākās pārmaiņas prasa adaptēšanās laiku. Paldies klientiem par pacietību aizvadītajā nedēļas nogalē, kad bija ierobežota pakalpojumu pieejamība,» sacīja «SEB bankas» valdes priekšsēdētāja Ieva Tetere.
Jau vēstīts, ka SEB grupa 2016.gadā Latvijā strādāja ar 52,346 miljonu eiro peļņu, bet pašas «SEB bankas» peļņa bija 51,162 miljoni eiro.
Pēc aktīvu apmēra «SEB banka» ir ceturtā lielākā banka Latvijā.