«Kad es uzvilku rozā kostīmu, kurš bija mugurā Žaklīnai Kenedijai tajā dienā, kad notika atentāts Dalasā, man likās, ka es sajutu fonā spēlējot ļaunu nojautu pilnu mūziku, kura man stāsta par to, kas drīzumā notiks,» atceras Portmane,»Tā bija spocīga sajūta un es sajutu, kā mana sirds sāka bailēs drebēt.» Žaklīnas rozā kostīms, kurš tajā dienā tika noklāts ar viņas vīra asinīm, kļuva par sava veida ikonu pirmās lēdijas nesalaužamajam garam. Atteikusies pārģērbties, viņa paziņoja, ka gribot, lai visi redz, kas ir ticis izdarīts ar Džonu. «No vienas puses, jūs domāsiet – ak dievs, kāpēc viņa nenovilka to nost? Tā ir tik nomācoši fatāla sajūta būt klātai ar sava tikko noslepkavotā mīļotā cilvēka asinīm,» stāsta Portmane, «Taču Žaklīna noteikti saprata, ka gūtā trauma nav tikai viņas personīgā, bet ir publiska un šis kostīms atspoguļoja arī tās šausmas, kuras valdīja tajā laikā sabiedrībā.»
Filmā DŽEKIJA ir meistarīgi ieausti arī reāli dokumentālie kadri no vēstures hronikas un tas piešķir filmai šokējoši reālistisku gaisotni. Tā necenšas uzpirkt skatītāju ar aizkustinošu stāstu – dialogi un notiekošā atmosfēra vienkāršā veidā vēsta par dzīvi – vai tā ir kā sapnis, kā ceļojums naktī, kur valda tikai tumsa un vientulība, jeb mīļoto cilvēku eksistence tajā piešķir visam notiekošajam bezgalības sajūtu?