Modeli Allante Ganeral Motors sāka izstrādāt pagājušā gadsimta astoņdesmitajos gados, lai būtu instruments, ar ko stāties pretī Mercedes-Benz SL rodsteram. Modeļa dizaina izstrādi amerikāņi uzticēja itāļu uzņēmumam Pininfarina, kurš veica arī virsbūvju izgatavošanu, un pēcāk tās speciālos Boeing 747 sūtīja uz ASV.
Pirmais Allante tika prezentēts 1986.gadā. Auto tika konstruēts uz saīsinātas Cadillac Eldoradon platformas, kam arī bija priekšējo riteņu piedziņa.
Sākotnēji Allante tika komplektēts ar 4,1 litra astoņu cilindru motoru, kurš attīsta 170 zirgspēkus. Vēlāk tas tika aizstāts ar 4,2 litru V8 motoru ar 200 zirgspēkiem, bet no 1993.gada rodsters jau bija pieejams ar 4,6 litru motoru, kurš attīsta 295 ZS.
Pēc pēdējās modernizācijas Allante bija pieejams arī ar noņemamu alumīnija jumtu (iepriekš tam bija tikai salokāms auduma jumts), digitālu instrumentu paneli, uzlabotas bremzes un jaunu balstiekārtu Road Sensing Suspension; tās nosaukums jau vien liecina, ka piekare spēja sajust apstākļus uz ceļa un attiecīgi pielāgoties.
Starp citu, Allante, kas nebija masu produkts, vienā eksemplārā ir sasniedzis arī jaunievēlētā ASV prezidenta Donalda Trampa personīgo garāžu.