Šodienas redaktors:
Lauma Lazdiņa

Detroitā debitē konceptuālais Infiniti QX50

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Infiniti

Detroitas auto šovā Nissan koncernā ietilpstošais premium zīmols Infiniti parādīja nākamās paaudzes QX50 konceptuālo versiju. Sērijveida modelim pārdošanā vajadzētu nonākt 2018.gadā.

Detroitā parādītais QX50 Concept lielā mērā līdzinās 2016.gada pavasarī Pekinā prezentētajam QX Sport Inspiration. Tas atšķiras tikai ārējā dizaina niansēs un ir ieguvis vienkāršākus, konstruktīvos risinājumus. Piemēram, QX50 Concept ir logu rāmji, apaļa stūre un citādāks aizmugures noformējums ar paneļu izlocījumiem.

Konceptuālais QX50 sniedz priekšstatu ne tikai par to, kā izskatīsies šī modeļa jaunā paaudzes, bet zīmola krosoveri kopumā. Tāpat šis modelis Infiniti un visas sērijveida autobūves motoru klāstā ienesīs tādu jēdzienu, kā benzīna turbodzinējs ar maināmu kompresijas pakāpi. Tā darba tilpums ir 2 litri, taču veiktspēja (272 ZS un 390 Nm) ir pielīdzināma V6 motoram. Maināmā kompresijas pakāpe no 8:1 līdz 14:1 tai pašā laikā nozīmē, ka ir iespējams sasniegt degvielas patēriņa samazinājumu par 27%. Tā aprēķinājuši Infiniti inženieri.

Kompānija norāda, ka jaunais motors jau ir gatavs sērijveida ražošanai, taču vēl nav nolēmusi, kuros modeļos tas būs pieejams. Nākamās paaudzes QX50 varētu būt viens no piemērotākajiem kandidātiem, norāda Infiniti.

Maināmas kompresijas turbodzinējs

Ja par motoru vēl droši nevar zināt, tad Nissan izstrādāto ProPILOT vadītāja atbalsta sistēmu kompleksu QX50 gan noteikti dabūs. Tā ir sistēma, ko paši Infiniti dēvē par co-pilot, jo patiesas autonomās braukšanas spējas, tā mašīnai nepiešķir; tās ir spējas uzturēt drošu distanci līdz priekšā braucošajam auto, vērot apkārtni un sekot, ko dara citi satiksmes dalībnieki, kā arī rūpēties, lai auto neapzināti neizslīdētu no savas braukšanas joslas.

Uz augšu