Šodienas redaktors:
Artūrs Guds

«Hesburger» pārdošanas apmēri Baltijas valstīs pērn sasniedz 58 miljonus

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Edijs Pālens/LETA

Ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes «Hesburger» pārdošanas apmēri Baltijas valstīs pērn sasniedza 58 miljonus eiro, informē «Hesburger» attīstības direktore Ieva Salmela.

Tostarp Latvijā «Hesburger» pārdošanas apmēri 2016.gadā sasniedza 19,8 miljonus eiro, kas, salīdzinot ar 2015.gadu, ir pieaugums par 10,6%. Igaunijā pārdošanas apmēri pērn pieauga par 7% un sasniedza 20,3 miljonus eiro, bet Lietuvā pārdošanas apmēri starp Baltijas valstīm auga visstraujāk - par 25,5%, sasniedzot 17,9 miljonus eiro.

«Vērtējot faktorus, kas ļāvuši būtiski kāpināt pārdošanas apjomus visās Baltijas valstīs, secinām, ka tas ir rezultāts no vairāku īstenoto aktivitāšu mijiedarbības - jaunu ēdināšanas vietu atvēršana, piedāvājuma klāsta paplašināšana, vairāku kampaņu īstenošana. Uzskatu, ka pagājušā gada rezultāti Baltijas tirgū vērtējami kā labi,» stāsta Salmela.

Šogad «Hesburger» turpinās tīkla paplašināšanu - gada laikā plānots atvērt deviņas jaunas ēdināšanas vietas Baltijā, no kurām divas plānots atvērt Latvijā.

Plānots, ka jaunu ēdināšanas vietu izveidē Latvijā tiks investēti apmēram trīs miljoni eiro. Lietuvā jaunu ēdināšanas vietu izveidē plānots investēt aptuveni četrus miljonus eiro, savukārt Igaunijā - trīs miljonus eiro.

Patlaban Baltijā ir 133 «Hesburger» ēdināšanas vietas, no kurām Latvijā atrodas 45. Baltijā kopumā nodarbināti 560 darbinieku.

Ar zīmolu «Hesburger» darbojas vairāk nekā 400 struktūrvienību Somijā, Baltijas valstīs, Vācijā, Krievijā un Turcijā. «Hesburger» kopējais darbinieku skaits pārsniedz 6700.

Kā liecina «Firmas.lv» informācija, ķēdi «Hesburger» Latvijā pārvalda 36 uzņēmumi, kuri pieder SIA «Rigaburger». Savukārt «Rigaburger» pilnībā pieder Somijas kompānijai «Hes-Pro (Finland)».

Svarīgākais
Uz augšu