Šodienas redaktors:
Artūrs Guds

Pusdienu šausmas - Lido pusdienas ar prusaku

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: TVNET lasītājs

Kāda TVNET lasītāja šonedēļ Lido iegādātajās pusdienās ieraudzījusi prusaku. Uzņēmumā apgalvoja, ka pievērš lielu uzmanību produktu un apkalpošanas kvalitātei, bet Pārtikas un veterinārais dienests pēc šā gadījuma sola pārbaudīt uzņēmumu.

Pamana prusaku

TVNET lasītāja Iveta trešdien pusdienas laikā atsūtīja fotogrāfijas, kurās redzams prusaks pusdienu kārbiņā.

Viņa rakstīja: «Labdien! Iesūtu Jums bildi no tikko iegādātajām pusdienām vienā no apmeklētākajām vietām - Spices Lido! Un pārsteigums - prusaks!!!

Šajā Lido ne pirmo reizi ir redzēti prusaki, kas skrien gar ēdienu, un personāla vieglā attieksme pret to!

Bet šis jau ir pāri visam - tas ir ēdienā un izcepts! Gribu, lai Jūs informējat cilvēkus tālāk, jo, manuprāt, ir jābūt normām, kuras ēdināšanas uzņēmumiem ir jāievēro.»

Foto: TVNET lasītājs

Pārtikas un veterinārais dienesta (PVD) Sabiedrisko attiecību daļas vadītāja Ilze Meistere TVNET sacīja, ka dienests lasītājas sniegto informāciju ir reģistrējis kā sūdzību un veiks pārbaudi uzņēmumā.

Vai ēdienā drīkst atrasties prusaks?

«Protams, insektiem ēdienā nav jābūt.

TVNET lasītājai ir tiesības doties uz uzņēmumu un pieprasīt atpakaļ par pirkumu iztērēto naudu vai pieprasīt samainīt to pret citu.
Foto: TVNET lasītājs

Turklāt tas jādara tajā pašā dienā, vēlams uzreiz pēc tam, kad lasītājs atklājis, ka ēdienā ir insekts.

Dienests šo sūdzību ir reģistrējis un pārbaudīs.

Līdzīgās situācijās dienests aicina zvanīt uz PVD uzticības tālruni 67027402 un tā automātiskajā atbildētājā atstāt ziņu, izklāstot notikušā apstākļus, pēc iespējas precīzi minot vietu (pilsēta, iela, uzņēmums) un laiku, kad noticis iespējamais pārkāpums.

Ja sūdzības pieteicējs būs norādījis, kā ar viņu sazināties, PVD informēs arī par pārbaudes rezultātu.»

Foto: TVNET lasītājs

Lūgums ar kaitēkļu apkarotāju

Savukārt AS LIDO Kvalitātes un sortimenta attīstības daļas vadītāja Gunita Daine TVNET apgalvoja: «Mūsu uzņēmumā vislielāko uzmanību pievēršam gan produktu, gan apkalpošanas kvalitātei. Tāpat katru dienu veicam kvalitātes pārbaudes.

LIDO ir noslēgts līgums ar deratizācijas un dezinsekcijas uzņēmumu, kas sniedz kaitēkļu apkarošanas pakalpojumus, un regulāri notiek apsekošana. Lai arī tirdzniecības centros, kur neesam vienīgie nomnieki, šādas situācijas ne vienmēr ir atkarīgas tikai no mūsu proaktīvās darbības, mūsu restorānos tāda situācija nav pieļaujama.

Mēs atvainojamies un lūdzam klienti sazināties ar LIDO, lai individuāli pārrunātu situāciju un izzinātu vairāk par konkrētās situācijas apstākļiem.»

Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu