Katram Google bezsaites pasākumam ir specifisks mērķis, tas var būt zīmola mērķis, uzmanības piesaistīšanas mērķis vai kāds cits mērķis, tie var atšķirties, bet nemainīgi ir tas, ka šie mērķi ir skaidri definēti. Google strādā ar pasākumu aģentūrām, kā skaidro Jans, sadarbība notiek gan ar starptautiskām aģentūrām, gan vietējām aģentūrām konkrētā valstī. Google paļaujas uz vietējās aģentūras zināšanām un profesionalitāti, jo tikai viņi pārzina vietējo tirgu un tā specifiku.
«Mēs cenšamies būt perfekcionisti, to sagaidām arī no sadarbības partneriem, nereti izsludinām konkursus, kur aicinām pieteikties aģentūras, bet to darām ļoti reti. Mēs parasti ar aģentūru veidojam ilgtermiņa sadarbību. Ja izsludinām konkursu, ļoti rūpīgi izvērtējam kandidātus, jo viņiem ir jāmācās, kā strādāt ar Google,» skaidro Jans Gemrihs.
Lieli zīmoli pasākumu rīkotāju aģentūras izvēlas, pamatojoties uz vairākiem kritērijiem, bet spēja nodrošināt nepieciešamo ir prioritāte. Izmaksas, personiskā pazīšanās vai iepriekšējā pieredze nelīdzēs, ja aģentūra nesniegs tieši to, kas ir nepieciešams konkrētā laikā, noteikta budžata ietvaros un ar augstu kvalitāti. Nereti otrajā plānā paliek izpratne, ļoti maz ir aģentūru, kas velta laiku, lai izprastu klientu un iepazītu zīmola vērtības, tā vietā tiek kopēti notikumi un scenāriji no viena pasākuma uz otru.