Maksimālā komplektācijā pikapam ir ļoti noderīga 360 grādu kamera, praktiska ādas imitācijas sēdekļu apdare un firmīgi Pure Vision LED lukturi. Toties tam nav rezerves riteņa un bezceļa varoņdarbiem noderīgais pakaļējā diferenciāļa bloķētājs jāpasūta atsevišķi. Tomēr, ieskatoties citu lifestyle pikapu aprīkojuma listēs, paveras diezgan līdzīga aina. Ja šāda hromēta aparāta īpašnieks pārsitīs riteni vai iesēdīsies smiltīs, viņš nemeklēs domkratu vai trosi, bet gan izvilks jaunākā modeļa aifonu un sauks palīgā.
Kas to pirks?
Vienas izcelsmes, bet dažādu marku komerctransporta eksistenci pamato autoparku intereses, kā arī dīlera pieejamība konkrētajā reģionā. Par nelaimi Renault, Latvijā blakus tam visbiežāk tirgo arī Nissan.
Alaskan nepiedāvā sevišķas cenas priekšrocības, jo maksā tikpat, cik līdzīgi aprīkota Navara.
Un automašīnas ar šādu nosaukumu pasaule pazīst jau divdesmit gadus, kamēr Alaskan - knapi divus.
Latvijā plašāku modeļa izplatību kavē arī Renault importētāja principi jeb lieki 45 kilogrami. Alaskan pilnā masa jebkurā komplektācijā ir 3045 kilogrami, kas automašīnas ekspluatācijas izmaksām pievieno 300 eiro gadā autoceļu lietošanas nodevas formā. Kamēr citu marku pārstāvji veikli izmanās samazināt savu pikapu pilno masu zem 3 tonnām, vienkārši samazinot sertifikācijas dokumentos automašīnas kravnesību (bet tam nepieciešama ražotāja piekrišana), Renault lepni pastāv uz saviem 1007 kilogramiem derīgās kravas - un tāpēc mūsu sīkajā pikapu tirgū stāv pie ratiem.
Renault Alaskan Intense cena ir 38 360 eiro, modeļa sākuma cena - 30 540 eiro.