Ja kādam interesē, kas šim zvēram atrodas zem ārējās čaulas, tad dizaineri tam par piemērotu uzskata hibrīdsistēmu ar 270 zirgspēku iekšdedzes dzinēju un divus elektromotoru. Kopā attīstot 500 ZS un 730 Nm, hibrīdsistēma tonnu smago auto līdz 100 km/h teorētiski paātrina 2,5 sekundēs.
Citroen DS E-Tense
Ženēvas auto šovā Citroen parādīja, ka tā darbinieki neguļ rokas klēpī salikuši un gatavo ko stipri elektriski. Šoreiz gan tas nav Citroen, bet gan kompānijai piederošā zīmola DS konceptauto E-Tense. Jāteic gan, ka no ārpuses E-Tense ir visai drosmīgs, taču, zinot franču kompānijas iecienīto niekošanos ar virsbūves formām un neparastiem dizaina risinājumiem, sulīgi zaļo konceptauto varētu uzskatīt arī par sērijveida auto. Starp citu, lai tas brauktu, mašīnai uzstādīts elektromotors ar 402 zirgspēkiem un bateriju bloks, kas dod iespēju ar uzlādes reizi nobraukt 360 kilometrus.
BMW 2002 Hommage
Šā gada maijā ikgadējā automobiļu skaistuma konkursa un izsoles Concorso d’Eleganza Villa d’Este ietvaros BMW parādīja BMW 2002 Hommage - veltījumu sešdesmitajos gados radītās 02 sērijas modelim ar turbo motoru, proti, 2002 Turbo. Šis auto paliks tikai prototips, bet par to bēda maza, jo tā bāze ir veikalā nopērkamais M2. Un, ja nu izdodas līdz tam aizsniegties, tad kādā prasmīgu tūninga meistaru kantorī var mēģināt iegūt prototipa ārējam izskatam līdzīgu rezultātu.
Mercedes-Benz X klase
Viena zīmola auto transformēties un kļūt par cita zīmola mašīnu ir visai bieža parādība modernajā autobūvē. Pamatā jau tā notiek, lai samazinātu ražošanas izmaksas un vienkāršiem līdzekļiem dažādotu modeļu klāstu. Toyota, Peugeot un Citroen sadarbojas, lai izlaistu vizuāli atšķirīgus, taču tehniski ļoti līdzīgos Aygo, 108 un C1, bet Mercedes-Benz sadarbojās ar Renault, lai Kangoo kļūtu par Citan.