Tādēļ, lai atvieglotu svētku dāvanu meklējumus, Pernod Ricard Latvia vietnē Supremedrinks.lv izveidojuši ieteikumus veiksmīgai dāvanu izvēlei, kas ļaus piemeklēt augstākās klases produktu, piemērotu dāvanas adresātam.
Vairāk nekā puse Latvijas iedzīvotāju svētku dāvanas iegādājas laicīgi - divas nedēļas (32%) vai jau mēnesi (31%) pirms svētkiem. Tomēr vairāk nekā piektdaļa jeb 26% šos pirkumus veic galvenokārt pēdējā nedēļā pirms svētkiem. Absolūti lielākā daļa iedzīvotāju, pērkot Ziemassvētku dāvanas, cenšas tās pieskaņot dāvanas saņēmēja personībai. 71% šādi rīkojas vienmēr vai gandrīz vienmēr, 21% - reizēm, bet 5% dāvinātāju atzīst, ka cenšas izvēlēties saņēmējam atbilstošāko dāvanu, taču tas ne vienmēr izdodas. Rūpīgāka dāvanu izvēle arī šajā jautājumā ir raksturīga sievietēm – 83% dāvanas vienmēr vai gandrīz vienmēr cenšas saskaņot ar saņēmēja personību.
Par piemērotāko dāvanu cilvēkam, kuram viss jau ir, respondenti atzīst biļetes uz koncertu vai teātri – tās dāvinātu 39% aptaujāto, galvenokārt no Rīgas. Tomēr viena no populārākajām (27%) Latvijas iedzīvotāju dāvanu izvēlēm ir kvalitatīvs alkoholiskais dzēriens. Kvalitatīvu konjaku, viskiju, vīnu vai citu dzērienu visbiežāk dāvanai izvēlētos pircēji vecumā no 30 līdz 50 gadiem, ar vidējiem ienākumiem (500-700 EUR).