Pirmajā daļā – dziesmas no projekta «Latvijas komponisti Latvijas simtgadei», kurā vairāk nekā 70 latviešu komponistu tika mudināti rakstīt jaundarbus korim, izvēloties tos veltīt kādai no piecām stihijām – zeme, ūdens, mīlestība, debesis (gaiss) un uguns. Koncerta otrajā daļā skanēs līdz šim mazāk zināmas, bet briljantas Raimonda Paula kordziesmas, kuras jaunā un tikko atvērtā CD apkopojis Valsts Akadēmiskais koris «Latvija».
Savukārt jau rīt 17. decembrī plkst. 19:00 uz koncertu «Bēthovens un Pjacollas tango» aicinās azartiskās trio ART-i-SHOCK mākslinieces – pianiste Agnese Egliņa, sitaminstrumentāliste Elīna Endzele un čelliste Guna Šnē, klausītājus aizvedīs ceļojumā no tradīcijās kalta klasicisma līdz avangarda mūzikas abstraktajiem triepieniem.
Trio ART-i-SHOCK ir ansamblis, kas vienmēr spēj pārsteigt ar savu spilgto uzstāšanās veidu un neordināro pieeju repertuāram, veidojot drosmīgas un izdomas bagātas skaņdarbu kombinācijas. Koncertam «Bēthovens un Pjacollas tango.» ART-i-SHOCK mākslinieces sagatavojušas Astora Pjacollas «Četri gadalaiki Buenosairesā», Ludviga van Bēthovena, Toši Ičianahi, Alfrēda Šnitkes un Riharda Dubras skaņdarbus.
Astors Pjacolla ir argentīniešu komponists, kuru gan speciālisti, gan klausītāji pamatoti uzskata par 20. gadsimta otrās puses ievērojamāko tango meistaru. Viņa rokās tango vairs nebija vienkārši deja, Pjacolla radīja jaunu harmonisku un ritmisku tango vārdnīcu, kas piemērots koncertzālēm, nevis tikai deju grīdai, izmantojot gan džeza, baroka un klaiskās formas. Ciklā Četri gadalaiki Buenosairesā Pjacolla ar sev tik raksturīgo karstasinīgumu un smeldzi mums rāda Argentīnas galvaspilsētas pārvērtības vasarā, rudenī, ziemā un pavasarī. Ludvigs van Bēthovens Variācijās čellam un klavierēm par tēmu no G. F. Hendeļa oratorijas Jūda Makabejs izrāda cieņas žestu baroka mūzikas dižgaram – Bēthovens augstu vērtēja Hendeļa mūziku un 12 variācijās dāsni ļāvis izpausties dažādos raksturos gan klavierēm, gan čellam.