Tā patiešām ir un iemesls ir visai banāls - Bugatti Veyron nav paredzētas ziemas riepas, tādēļ no 1.decembra līdz 1.martam ar šādu auto Latvijā piedalīties satiksmē nedrīkst.
Bugatti Veyron ieradies Latvijā, bet neiztur tehnisko apskati
Bugatti Veyron - Ferdinanda Pīha, kurš reiz bija viens no ietekmīgākajiem Volkswagen grupas funkcionāriem - sapnis, ko izdevās piepildīt. Sapnis izrādījās tik dārgs, ka nenesa vis peļņu, bet gan miljonos mērāmus zaudējumus. Lai vai kā, Veyron bija un joprojām ir iekārojams auto, lai gan šobrīd pārdošanā jau ir nonācis tā pēctecis Chiron.
Līdz Chiron mums vēl tālu, taču 1001 zirgspēku spēcīgais Veyron līdz Latvijai beidzot ir nonācis. Tiesa, satiksmē tas piedalīties nevar, turklāt ļoti banāla iemesla dēļ - tam nav ziemas riepu. Bet nav brīnums, jo pat standarta riepas var tikai nosacīti dēvēt par standarta, jo tās speciāli šim auto, kurš attīsta vairāk par 400 km/h, speciāli izstrādā Michelin un komplekts ir jāmaina ik pēc dažiem tūkstošiem kilometru. Un komplekta cena ir ap 20 tūkstošiem eiro. Varbūt 30. Bet, vai tas ir būtiski?
Starp citu, ja kādam ļoti interesē pašam šādu Veyron iegādāties, tad populārā tirgotava Mobile.de nesola neko zemāku par miljonu eiro. Bet drīzāk jau jārēķinās ar vismaz pusotru vai pat 2 miljoniem Eiropas vienotās valūtas vienību.