Jautājums: Tad to veica RSS valde?
Innuss: Prasiet, iespējams, viņi veica.
Jautājums: Un kāda ir summa? Varētu būt 14 tūkstoši?
Jautājums: Kāpēc tika izvēlēts Tihonova kungs?
Edgars Abrams, SIA «LDz ritošā sastāva serviss» valdes priekšsēdētājs: Viņš ir pieredzējis. Tas bija daudzmiljonu projekts, starptautisks. Lai Latvijas valsti neievilktu kaut kādos neizprotamos projektos, tad mēs izvēlējāmies šādu. Viņam ir pieredze.
Jautājums: Kāda ir tā viņa pieredze?
Abrams: Starptautiskā tiesvedība.
Jautājums: Kura viņam ir bijusi?
Abrams: Uz doto brīdi nepateikšu. Bet tas ir Latvijā pietiekoši labi zināms advokāts.
Dzelzceļā iekārtoti arī ar Tihonova ģimeni saistīti cilvēki. Tihonova dzīvesbiedre un bērnu māte Baiba Treibaha ir «Latvijas Dzelzceļa» Nekustamā īpašuma direkcijas komercdarbības daļas vadītāja vietniece. Un viņas māsas vīrs Zigmārs Legzdiņš iecelts par ritošā servisa finanšu un ekonomikas direktoru.
Edgars Abrams, SIA «LDz Ritošā sastāva serviss» valdes priekšsēdētājs: Šis jautājums vispār mani pārsteidz, ka viņš ir rads.
Jautājums: Jūs nepārrunājāt šos jautājumus ar Tihonovu?
Abrams: Nē, mēs šos jautājumus nepārrunājām.
Jautājums: Un kā tā vieta pēkšņi kļuva vakanta?
Abrams: Jo mēs sākām uzņēmuma pārstrukturizāciju – reformu. Lai uzņēmums strādātu atbilstoši biznesam.
Gan Tihonovs, gan Abrams, gan Bērziņš bijuši iesaistīti Ventspils tranzītuzņēmumu pārņemšanā.
Tihonovs tranītzkaros nostājās Ventspils mēra Aivara Lemberga nometnē. Un centās nepieļaut ar Lemberga ietekmi saistītu cilvēku nomaiņu «Latvijas kuģniecībā». Viņu vidū bija arī Edvīns Bērziņš, tagadējais «Latvijas Dzelzceļa» vadītājs.