Nevienam tāpēc nav jāsaņem nīgra vai pat rupja atbilde.
Man nav saprotams, kā tāda iestāde nevar nodrošināt visās kasēs karšu lasītājus. Tas ir kauns.
Pie tam kasieres šeit parasti ir nīgras un nelaipnas ne tikai šajos jautājumos. Vilcienu stacijā gan visur ir karšu lasītāji un kasieres laipnākas. Uzskatu, ka tā nav normāla situācija.»
Savukārt AS «Rīgas starptautiskā autoosta» administrācija TVNET skaidroja, ka Rīgas autoostā ar bezskaidras naudas norēķinu termināliem ir aprīkotas četras biļešu kases.
Uzlīmes, kas norāda iespēju norēķināties ar kartēm, ir izvietotas pietiekamā augstumā, lai no attāluma tās varētu labi saredzēt.
Papildus autoostas administrācija informēja, ka pasažieru ērtībām autoostā ir izvietoti divi biļešu tirdzniecības (pašapkalpošanās) termināli, kuros pasažieri var ātri un ērti iegādāties biļetes, norēķinoties tikai ar maksājumu kartēm.
Biļetes iespējams iegādāties arī internetā - www.bezrindas.lv, kā arī izmantojot mobilo aplikāciju mobilly.lv.
Izmantojot šīs iespējas, klientiem nav jāstāv rindā, lai iegādātos braukšanas biļeti.
«Līdz ar to uzskatām, ka esam nodrošinājuši klientiem pietiekami plašu biļešu iegādes iespēju klāstu, atvieglojot šo procesu,» norāda autoostas administrācija.
Par kasieru apkalpošanas kvalitāti autoostas administrācija aicina klientus ziņot viņiem rakstiskā veidā, pie autoostas zāles administratora aizpildot iesnieguma veidlapu vai atsūtot iesniegumu uz e-pastu info@autoosta.lv.
«Iesniegumi vienmēr tiek izskatīti, tiek veiktas dienesta izmeklēšanas, pieprasīti paskaidrojumi no darbiniekiem un nepieciešamības gadījumā veikti pasākumi klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanai, kā arī tiek pieņemti attiecīgi mēri pret darbiniekiem, kuru apkalpošanas kvalitāte nav bijusi adekvāta,» uzņēmuma vadība apgalvoja.