Kāda lasītāja ir neapmierināta ar situāciju Rīgas Starptautiskajā autoostā - tur esot maz iespēju norēķiniem ar maksājumu kartēm. Turklāt apmeklētājiem jāklausās neapmierinātu kasieru nīgrās un rupjās atbildes. Savukārt autoostas vadība TVNET apgalvoja, ka esot dažādas iespējas, kā iegādāties autobusa biļetes, neizmantojot skaidru naudu.
Pārdevēja nīgri uzbrēc: «Vai tad jums acu nav pierē?»
TVNET lasītāja Līga rakstīja: «Vēlējos pastāstīt par to, kas notiek vienā no galvaspilsētas sejām - Rīgas Starptautiskajā autoostā.
Tagad gandrīz katrā mazā veikaliņā jau ir iespējams norēķināties ar maksājumu karti, arī autoostā stāv bankomāts ar lepnu uzrakstu «maksā ar karti vienmēr un visur», bet kases gan nav aprīkotas ar karšu lasītāju.
Tikai vienā kasē iespējams maksāt ar karti, pie šīs kases veidojas gara rinda,
bet citās kasēs kasieres laikam jau jūtas pazemotas un nokaitinātas, ka cilvēki vēlas maksāt ar karti.
Dažkārt cilvēki sastājas priekšā kases lodziņam un nav iespējams redzēt, vai pie tās ir karšu lasītājs vai nav. Ja gadās pienākt pie šādas kases ar jautājumu: «Vai var maksāt ar karti?» - kasieres bieži vien ir ne tikai nelaipnas, bet pat rupjas, uzbrēc: «Vai tad jums acu nav pierē?»
Cilvēki, kas nebrauc bieži, var nezināt, ka ne visās kasēs tas iespējams.
Ir tikai normāli iedomāties, ka starptautiskas autoostas kasēs var norēķināties ar maksājumu karti.
Nevienam tāpēc nav jāsaņem nīgra vai pat rupja atbilde.
Man nav saprotams, kā tāda iestāde nevar nodrošināt visās kasēs karšu lasītājus. Tas ir kauns.
Pie tam kasieres šeit parasti ir nīgras un nelaipnas ne tikai šajos jautājumos. Vilcienu stacijā gan visur ir karšu lasītāji un kasieres laipnākas. Uzskatu, ka tā nav normāla situācija.»
Savukārt AS «Rīgas starptautiskā autoosta» administrācija TVNET skaidroja, ka Rīgas autoostā ar bezskaidras naudas norēķinu termināliem ir aprīkotas četras biļešu kases.
Uzlīmes, kas norāda iespēju norēķināties ar kartēm, ir izvietotas pietiekamā augstumā, lai no attāluma tās varētu labi saredzēt.
Papildus autoostas administrācija informēja, ka pasažieru ērtībām autoostā ir izvietoti divi biļešu tirdzniecības (pašapkalpošanās) termināli, kuros pasažieri var ātri un ērti iegādāties biļetes, norēķinoties tikai ar maksājumu kartēm.
Biļetes iespējams iegādāties arī internetā - www.bezrindas.lv, kā arī izmantojot mobilo aplikāciju mobilly.lv.
Izmantojot šīs iespējas, klientiem nav jāstāv rindā, lai iegādātos braukšanas biļeti.
«Līdz ar to uzskatām, ka esam nodrošinājuši klientiem pietiekami plašu biļešu iegādes iespēju klāstu, atvieglojot šo procesu,» norāda autoostas administrācija.
Par kasieru apkalpošanas kvalitāti autoostas administrācija aicina klientus ziņot viņiem rakstiskā veidā, pie autoostas zāles administratora aizpildot iesnieguma veidlapu vai atsūtot iesniegumu uz e-pastu info@autoosta.lv.
«Iesniegumi vienmēr tiek izskatīti, tiek veiktas dienesta izmeklēšanas, pieprasīti paskaidrojumi no darbiniekiem un nepieciešamības gadījumā veikti pasākumi klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanai, kā arī tiek pieņemti attiecīgi mēri pret darbiniekiem, kuru apkalpošanas kvalitāte nav bijusi adekvāta,» uzņēmuma vadība apgalvoja.