Zem motora pārsega Continental GT Speed ir zīmola plaši izmantotais 6 litru W12 motors ar divām turbīnām, tikai
- 642 zirgspēkiem (840 Nm). Maigi sakot, pilnīgi pietiekams rādītājs, lai ikdienas satiksmē nejustos apdalīts, jo auto sper kā zibens un rūc kā pērkons, un dara to vēl skaļāk, ja pārnesumkārbu ieslēdz manuālajā režīmā. Atšķirībā no daža laba auto, kurš brēc kā nogribējies lauva, bet uz priekšu neiet, GT Speed gadījumā ne reizi nenācās apšaubīt to, kas rakstīts tehnisko datu tabulā, proti, 4,1 sekunde līdz simtam. Ar maksimālo ātrumu ir citādāk, jo īsti nav tādas vietas, kur pārbaudīt, vai lielā kupeja patiesi spēj sasniegt 332 km/h. Ņemot vērā auto svaru, kas darba kārtībā esošam auto bez vadītāja pārsniedz 2,3 tonnas, jau pietuvošanās šai robežai būtu sasniegums. Interesanti, ka standarta Continental GT W12, lai arī attīsta 590 ZS un 720 Nm, ne tuvu nešķita tik spridzīgs braucamais. Liels - jā, komfortabls - arī jā, protams, arī bentlijiski elegants, bet vai sportisks? Pirms atbildes uz šo jautājumu nāktos krietni vien padomāt un arī tad vēl nespētu sniegt skaidru atbildi.
Ar GT Speed ir citādāk, jo nav divu domu.
Paklausība šim auto nav jāmāca, tas stūrē fantastiski precīzi un arī stājas teicami, jo apgādāts ar spēcīgām bremzēm. Tai pašā laikā Bentley nedrīkst gaitā būt nekomfortabls, un tāds tas arī nav. Un, kas nav mazsvarīgi, arī sēdēt ir ļoti ērti, bet izpūtēju simfonija pārspēj jebkuru superstāru, kurš ir sataisījies braukt uz Rīgu muzicēt.