Līdz ar to svarīgāk ir attīstīt iespēju veidot kvalitatīvus dzīvojamos rajonus Rīgas centrā, lai cilvēkiem nav nepieciešamība katru rītu doties uz Rīgas centru ar auto, domā Daniševskis.
Turklāt Skanstes rajonā jau tagad atrodas objekts, kuram nav nodrošināta ērta sabiedriskā transporta piekļuve, proti, Arēna Rīga. «Ērta piekļuve nozīmē, ka no sabiedriskā transporta pieturas tas atrodas piecu minūšu gājiena attālumā. Neviena sabiedriskā transporta pietura, kurai pievienots nosaukums «Arēna Rīga», nav tādā attālumā,» uzsver eksperts.
Daniševskis atgādina, ka transporta plānošanas eksperts, Kolumbijas universitātes profesors pilsētplānošanā Sigvards Kļava savulaik iezīmēja vairākas vēlamās tramvaja līnijas – gan Turgeņeva un Puškina ielā - apkārt Centrālajai stacijai, gan pa Dzirnavu un Elizabetes ielu – abos virzienos, lai attīstītu sabiedriskā transporta tīklu Rīgā. Taču tad izrādījies, ka tramvaja izbūve ir ārkārtīgi dārga, tādēļ no šīm iecerēm atteicās.
Tomēr tieši tramvajs, kas nebrauc kopējā transporta plūsmā, varētu būt pietiekams arguments, kas liktu autobraucējiem pārsēsties sabiedriskajā transportā, lai nokļūtu pilsētas centrā, ir pārliecināts Daniševskis.
Rīgas domes Attīstības departaments norāda, ka plānotais tramvaja līnijas posms nav «tramvaja līnija uz Skansti», bet gan Skanstes apkaimi šķērsojošs tramvaja līnijas posms, kas ir svarīgs priekšnosacījums turpmākai kopējai tramvaja līnijas attīstībai Rīgas pilsētā. Izbūvējot šo savienojumu, uzsver Attīstības departaments, ieguvēji būs ne tikai Skanstes apkaimes iedzīvotāji un strādājošie, bet arī rīdzinieki un Rīgas viesi, kam tiks nodrošināta ērtāka pārsēšanās starp visiem transporta veidiem.