Šodienas redaktors:
Jānis Tereško

Smaga vilšanās: Pasažieris ar rīdzinieka talonu netiek mājās

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Edijs Pālens/LETA

Kāds TVNET lasītājs saskāries ar nepatīkamu situāciju, izmantojot rīdzinieka talonu. Vīrietis vēlējies nokļūt mājās, bet diemžēl tas nebija iespējams, jo viņa e-talonā nevarēja ielikt vienu darbdienas stundas braucienu. Rīgas Satiksmē skaidroja, ka, visdrīzāk, šim klientam Rīdzinieka kartē tobrīd bija četri braucienu produkti, tāpēc, lai varētu iegādāties jaunus, bija jāiztērē kāds no esošajiem.

Kāds lasītājs rakstīja, ka nesen aizbraucis uz Rīgas centru ar sabiedrisko transportu. «Izmantoju rīdzinieka talonu, bet netiku vairs mājās. Gribēju Narvesenā nopirkt un uzlikt uz e-talona vienu darbdienas stundas braucienu, jo ar to varu izmantot divus transportus.

Bet Narvesenā man paziņoja, ka viņi neko uz mana rīdzinieka talona nevar uzlikt, izņemot mēnešbiļeti.

Prasīju, kas tie par jokiem, bet pārdevēja nemācēja paskaidrot. Lai eju uz Rīgas Satiksmi un skaidrojos tur. Mēģināju vēl divos Narvesenos, bet nekā.

Piezvanīju Rīgas Satiksmei, bet arī tā neko nemācēja paskaidrot. Prasīja datus un solīja atzvanīt. Gaidu līdz šim.

Uz Rīgas Satiksmes informācijas punktu man arī neesot jēgas iet, jo vajagot personas datus, pasi.

Nu ko, dabūju pirkt parasto e-talonu par 1,15 eiro un pārējo ceļa gabalu iet kājām.

Paldies rīdzinieka talonam un Rīgas Satiksmei par sagādātajām neērtībām! Tikai neesmu sapratis, ko man ar to talonu tālāk darīt. Palīdziet noskaidrot!»

Bet Rīgas Satiksmes pārstāve Baiba Bartaševiča TVNET skaidroja, ka zilajā e-talonā, kā arī Rīdzinieka kartē var ielādēt līdz 8 dažādu veidu produktiem, piemēram, četras mēneša biļetes un četrus dažāda veida braucienu produktus, tajā skaitā stundas biļetes. Tāpēc tirdzniecībā tiek piedāvāts plašs biļešu klāsts, piemēram, iegādāties vairākas biļetes, kas skaitās kā viens produkts, piemēram, 4 x 1 stundas biļetes.

Gadījumā, ja klients bieži izmanto sabiedrisko transportu, uzņēmums aicina klientus iegādāties vairākas biļetes uzreiz.

Uz jautājumu, kāpēc tieši šis cilvēks nevarēja izmantot stundas biļeti, Bartaševiča atzina, ka,

visdrīzāk, klientam Rīdzinieka kartē jau šobrīd ir četri braucienu produkti, tāpēc, lai varētu iegādāties jaunus, jāiztērē kāds no esošajiem.
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu