/nginx/o/2018/07/10/8541477t1h3d92.jpg)
Japānas autobūves kompānijas «Toyota Motor Corp.» un «Suzuki Motor Corp.» trešdien paziņoja, ka ved sarunas par iespējamām partnerattiecībām, lai reaģētu uz vēl nepieredzētām izmaiņām globālajā autoražošanas nozarē.
Japānas autobūves kompānijas «Toyota Motor Corp.» un «Suzuki Motor Corp.» trešdien paziņoja, ka ved sarunas par iespējamām partnerattiecībām, lai reaģētu uz vēl nepieredzētām izmaiņām globālajā autoražošanas nozarē.
Abi uzņēmumi konkrētu informāciju nesniedza, taču norādīja, ka partnerattiecības varētu koncentrēties uz jaunām drošības un vides aizsardzības tehnoloģijām.
«Vide ap autoražošanas nozari ievērojami un strauji mainās vēl nepieredzētā veidā,» teikts «Toyota» un «Suzuki» kopīgajā paziņojumā.
Japānā ir astoņas autobūves kompānijas. «Suzuki» pasaulē pārdod aptuveni 2,8 miljonus automašīnu gadā, bet «Toyota» - vairāk nekā desmit miljonus automobiļu.
«Nissan» šā gada sākumā jau paziņoja par plāniem iegādāties trešdaļu akciju autoražotājā «Mitsubishi Motors».