Skolotāji arī atzina, ka mācību procesā var būt tik radoši, cik «atļauj 40 minūtes un četras sienas». Pēc Paula teiktā, katrai klasei iespējams vairāk attīstīt prasmes, kas tai vairāk nepieciešamas, piemēram, pārliecību, sadarbošanās prasmes. Vaicāts, kā ar fiziku var uztrenēt pārliecību, viņš skaidroja - visu laiku iedrošinot.
«Es domāju, katrs skolotājs var skolēnam dot iespēju sajusties tā, ka viņš var kaut ko izdarīt. Attiecīgi es varu varbūt noklusēt kādu lietu, kuru man arī vajadzētu, bet tanī brīdī, kad viņš iet ārā no klases, viņš ir atbildējis pareizi, viņš iet ārā, kad viņš saprot. Un tad attiecīgi strādājam pie tā pārējā,» skaidroja skolotājs.
Arī Latsone teica, ka dodot skolēniem ne tikai vēstures saturu, bet arī, piemēram, prasmes uzskatāmi apkopot informāciju, pielikt klāt atbilstošus attēlus un tā tālāk.
Viņa gan atzina, ka, runājot par standartiem, ierobežo tas, ka vēsture ir sadalīta Latvijas un pasaules vēsturē, un katrā no tām tiek mācīts kas cits, līdz ar to priekšmeti nepapildina viens otru vai neiet secīgi viena aiz otra.
Vaicāti, ar ko vēlas palikt atmiņā saviem skolēniem, Latsone teica, ka vēlas būt tāda, kas nekad neatsaka palīdzību, kā arī kā pozitīva skolotāja, kas nāk ar dažādām metodēm, kā mācīties, un parāda to, ka vēsture nav tikai fakti un gadaskaitļi, bet kas vairāk. Un ka tādā veidā skolēni mācās veidot un pamatot savu viedokli, balstoties jau konkrētos faktos.