Jautāts par to, vai reliģiozie tibetieši netiek atstumti no savas zemes pārvaldes, jo ticīgi cilvēki nevar būt Komunistiskās partijas biedri, Dzjingme uzsvēra, ka valsts politika šajā sakarā ir ļoti toleranta, turklāt augstus amatus var ieņemt arī tie, kuri nav partijas rindās.
«Partijas biedri tiešām nedrīkst būt reliģiozi, bet, godīgi sakot, politika attiecībā uz to ir ļoti toleranta. Nav nekādu prasību, lai cilvēks nekad nebūtu bijis reliģiozs – varbūt šodien tu neesi reliģiozs, rīt būsi ticīgs un otrādāk. Tāpēc šeit ir plašas manevru iespējas. Mēs darām visu iespējamo, lai ticība neatsauktos uz cilvēka izvēlēto karjeras ceļu. Turklāt visiem nav jābūt partijā, lai varētu pārvaldīt savu dzimto zemi, jo ikvienā struktūrā ir gan partijas biedri, gan citi, kas tādi nav. Un visi dara vienu un to pašu darbu. Ir ļoti daudz bezpartejisko, kuri ir sasnieguši ļoti augstus amatus pašvaldībā un Tibetas autonomā reģiona valdībā,» uzsvēra Dzjingme.
Jautājumā par samierināšanās iespējām ar trimdā dzīvojošo tibetiešu garīgo līderi Dalailamu, oficiālās Tibetas pārstāvis bija strikts: «Ķīnas un Tibetas politika attiecībā uz Dalailamu ir ļoti skaidra - viņam ir jāatsakās no idejas par Tibetas neatkarību un plašāku autonomiju. Viņam ir jāatzīst, ka Tibeta ir Ķīnas autonomais reģions. Jāatzīst arī tas, ka Taivāna ir vienotās Ķīnas sastāvā.»
Komunistiskās Ķīnas armija Tibetu okupēja 1950.gadā, taču deviņus gadus vēlāk pēc neveiksmīgas sacelšanāsDalailamam izdevās aizbēgt uz Indiju. Dalailamas pārstāvji līdz 2010.gadam noturēja vairākas sarunu kārtas ar Ķīnas amatpersonām, taču pēc vadības nomaiņas Pekinā šis dialogs tika iesaldēts. Pekina apsūdz Dalailamu separātisma uzkurināšanā nolūkā izveidot neatkarīgu Tibetas valsti. Pats Dalailama to noliedz, apgalvojot, ka vēlas vienīgi tibetiešu autonomiju Ķīnas sastāvā.
«Dialoga iespējas pastāv, taču ir priekšnosacījumi, kas ir jāizpilda abām pusēm, ieskaitot Dalalaimu. Viņš ir fiziska persona, nevis valdības pārstāvis, tāpēc mēs ar viņu vai viņa apkārtnē esošajiem cilvēkiem komunicējam kā ar fiziskām personām. Viņš ir tibetiešu garīgais līderis, taču uzņemas daudz plašākas pilnvaras. Tomēr nav nevienas valsts pasaulē, kas viņu būtu atzinusi par likumīgo Tibetas valdības vadītāju,» uzsvēra Dzjingme.